![]() |
Fortis !!!!
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=7G3PDD4U
CRISIS VOOR WIE ????? Dit is dan de bank die door de overheid ( ons dus) met miljarden gesteund is.......... Hier zijn de "RATTEN" terug van de grootheidswaanzin!!!! .......en wij keken ernaar !!!!! |
Doe toch eens normaal, man.
|
Citaat:
WIJ ZULLEN HET WEL BETALEN !!!! |
Schit...
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat ik een lening bij fortis heb , en die is nog lang niet terug betaald en ik denk , pppfffffff ik betaal niet terug , ze kunnen nog wat wachten . en ga mij nen schone dure nieuwe auto kopen . Denk je dat het goed komt ? Wel Fortis heeft een zeer hoge lening ( schuld ) aan de belgische overheid . dat ze eerst een orde op zaken stelt en terug betaalt . dat is net het zelfde als zij met haar kanten zou doen . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie, geheel eigen aan de stijl van de op-poster, een zoveelste rage-posting. Niet meer of minder. Citaat:
Maar euh, ben je bereid diezelfde redenering toe te passen op de staat? :lol: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het leuk klinken. |
Citaat:
Je kan toch niet willen dat je uw investeringen en kredieten met een antwoord copmputer moet gaan inpraten zoals bij ING Nu Belachelijk die onpersoonlijke zwets . |
Citaat:
|
De FRANS-belgische bank, BNP Paribas Fortis, doet met haar geld wat het wil. De belgische overheid is geen meerderheidsaandeelhouder.
Trouwens, BNPPF doet het bijzonder goed, met hoge winst cijfers (voor een flink stuk te danken aan het F in BNPP). Maar ik kan begrijpen dat het pijn moet doen, een van de kroonjuwelen van Belgie te verkopen aan Frankrijk voor een oeuf & une pomme, om na de verkoop pas de echte waarde te zien, en het nu te zien opfleuren als een model-bank. Misschien dat u uw frustraties kan richten op een Didier Reynders of een Yves Leterme, degene die dit hebben verwezenlijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan het feit dat ze plannen maken voor een nieuw gebouw, is niets onredelijk. Zelfs de investering voor dat gebouw zou niets onredelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be