![]() |
suggestie aan de mods
misschien is het zinvol om (tijdelijk?) een soort van quarantaine te voorzien: als je je registreert kan je enkel in een paar subfora posten (pakt godsdienst en levensovertuigingen en immigratie en integratie, dat zijn toch al vuilbakken) en dan moet ge eerst x aantal zinnige berichten gepost hebben vooraleer je door mag naar de rest van 't forum ofzo.
Ban de boelzoekers, en die kunnen dan daar hun vetes uitvechten met hun honderdenzesde dubbelnick zonder de rest van 't forum te verstoren. |
Citaat:
Wordt ook weer een welles-nietes spelletje. |
Citaat:
;-) |
En wie zijn de boelzoekers? Namen svp :o
|
berichten als louter een smiley posten of 100 keer 'hoi' posten zijn niet zinnig.
ik zou niet weten bij welke mens dat wel zinnig overkomt. maar als je per sé wil discussiëren daarover, verwijs ik je graag naar de quarantaine. |
Citaat:
gij zijt braaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om misverstanden te vermijden: Graptje eh... |
Zeg, ik wacht nog steeds op die lijst met boelzoekers :o
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is't nu? Euh, mmmh, tsss of neen? Ik zal geen namen noemen- zou zeer grof zijn- maar niet elke forummer kan aan jouw strenge eisen voldoen, Lombas. But I forgive you.:-) |
Citaat:
Bovendien, wat is de bedoeling, iedereen zo z'n eigen hoekje? De ene groep boelzoekers apart van de andere groep boelzoekers? We gaan 'apartheid' promoten? Waar ken ik dat toch van... Of voelen we ons verheven en 'wij zijn geen boelzoekers, de �*nderen wèl hoor' ? 't Zijn steeds de 'anderen', nietwaar? |
Citaat:
Dat siert je, SDX! :lilangel: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien herpakken ze zich morgen. 'Boelzoeker' is geen eeuwigdurend persoonskenmerk. Ook al de krankzinnigen die dit forum vééééél te serieus nemen mogen even op forumverlof van mij hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be