![]() |
Is het jullie ook opgevallen?
... dat steeds meer journalisten en politieke commentatoren het niet hebben over de regering Di Rupo maar over Di Rupo I.
Ik heb het dus over die "één". Hebben die voorkennis dat er een monsterverbond bestaat om in 2014 een Di Rupo II te vormen. Ik vind dit echt niet normaal! |
Misschien hopen de linkse journalisten op Di Rupo II om Vlaanderen helemaal te walloniseren?
|
Citaat:
|
@demonen: het verbaast mij echt niks hoor, Di Rupo heeft het trouwens zelf al aangekondigd dat wat hem betreft hij de rit wil doordoen tot 2019. En als het Vlaamse slavenvolkje blijft stemmen op de volksverradende partijen(cdv, vld, spa, groen) ja dan gaan we met een grote mathematische zekerheid naar een Di Rupo2 tot 2019. Zelfs als aan Vlaamse kant de traditio's nog minder halen(geven de peilingen toch aan) dan zullen ze als nog met een nog kleinere minderheid aan Vlaamse kant meeregeren. Daarom, zo snel mogelijk de stemplicht afschaffen, want er zijn nog altijd te veel mensen die zomaar stemmen zonder naar het programma van de partijen te kijken. Veel mensen stemmen hormonaal, dwz de vrouwen voor huilebertje/knuffelbeertje anciaux en de mannen voor sexybabes freya, ceysens, enz. Kijk nu maar eens naar Frankrijk met de presidentsverkiezingen. Het tijdschrift The Economist vreest de presidentschap van Francoise Hollande. Die zal juist zoals de Waalse sossen een latijns beleid voeren, zoals Italie, Spanje , Griekenland. Nu ja, om te eindigen, het volk heeft de leiders die het verdient. En Vlamingen zullen dat alleen maar beseffen als we met z'n allen in de economische ravijn liggen, een soort Wallonisering.
|
Citaat:
|
Mijn voorspelling blijft ...
|
Citaat:
|
@WetIsWet: ik mis 1 ding nog in je dramatische voorspellingen(waarvan ik vrees dat er enkele zullen uitkomen) nl de troonsbestijging door Filips De Taaie van Belgie. Heb je een idee wanneer we dat ongeluk ergens mogen verwachten?
|
Citaat:
|
@Henri1: En heeft de kaars nog lang te gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of barst die bom, ongeacht de uitslag ? |
Citaat:
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat den Taaien een flater van jewelste schiet. Hij is al wel goed gedrilld om zo weinig mogelijk te zeggen, maar er zal wel eens een verkeerde journalist op de verkeerde plaats de verkeerde commentaar uitlokken die verkeerd zal uitdraaien. En vier keer verkeerd is ... twee keer twee keer verkeerd ... is positief dus. Dan zitten we met een regent(es) tot Liesbetje groot genoeg is om haar naam te schrijven om wetten te kunnen ondertekenen ter bekrachtiging. |
Citaat:
Die zeggen wel welke richting, de kapitalistische Europese Goldman Sachs club, de lidstaten verplichten in te slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige spannende blijft ... houden ze de stinkpot zolang gesloten. De ECB en NCB beginnen immers te morren over het feit dat Dexia holding niet langer voldoet aan de liquiditeitsvereisten voor banken. :lol: |
Citaat:
Henri, FYI, die voorspellingen zijn mijn bescheiden analyse van de situatie en ter info ik kan redelijk goed schaken dus hou er wel van om de volgende zetten te voorspellen. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be