![]() |
Belediging
Ik voel mij zwaar beledigd met de wijze waarop jullie hier omgaan rond het armoede debat
De tijd dat wij als arme ons kunnen verweren is aangebroken schande,de naam politiek forum niet waardig, ba ba ba !!!!:evil::evil::evil: |
Citaat:
Werd je persoonlijk uitgescholden ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil nu eens een eerlijke thread openen rond armoede,het word hoge tijd !!!!
|
Ik ben zelf arm,mss verbaast jullie dat,maar het is zo
|
Citaat:
"Echt arm zijn is!!!" Dat was niet erg eerlijk. |
Citaat:
Begin erover, profileer jezelf als arm, en je bent een zaag en een calimero. Plus nog een hoop minder beschaafde dingen. |
Klaag jij nu altijd, Duveltje? Elke keer als ik een bericht van jou zie, is het wel een klacht, meestal ook nog eens een verwijt naar de moderatie.
|
Citaat:
|
duveltje382
Geregistreerd: 21 October 2005 We zijn nu bijna zeven jaar verder. Duveltje is nog steeds niet verhongerd, en kan blijkbaar zijn internetrekening vlotjes betalen. Ik denk dat hij een andere definitie van armoede hanteert dan de meesten onder ons. |
Citaat:
Ik wil maar zeggen: Echt arm zijn is.... zeer langzaam verhongeren, of in elk geval weinig en slecht eten Commentaar: Moet daar nog commentaar bij? A ja. Voor de Superstraffe slechte verstaanders. Dat komt zo, omdat wij hoogbeschaafd zijn, en men de arme drommels een uitkering 30% onder de armoedegrens geeft. |
Citaat:
Als je arm bent, zijn levensmiddelen en woonst je belangrijkste bekommernissen. Dan ga je niet een pc kopen of in een internetcafé ronddwalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit forum is gewoon ontspanning. Wie achterop is geraakt en wil bijbenen heeft geen tijd voor ontspanning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien is het dat hij lessen heeft gekregen van de grootste forumzager en -klager die hier ooit rondliep ...? ...(en dit nog steeds doet, maar dan onder een andere naam). |
Citaat:
Een wandelend liberaal cliché. Worden jullie in één of andere fabriek gekloond of zo? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be