![]() |
Dehaene mag vandaag € 3 Mio cashen
|
Als hij slim is dan zou hij die 3 miljoen euro beleggen aan Dexia/Belfius...
Maar dat is teveel gevraagd zeker? Het volk maar blijven belasten en de dikke zijn zakken blijven gevuld. |
hij is niet alleen die zijn zakken vult,er lopen er nog rond waar je niet veel van weet...
|
Hoeveel bier moet je zuipen om aan zo een vadsig uiterlijk te komen ? Zo is die €3 miljoen makkelijk verdiend.
|
Epifanie!!!!!
8O Nu pas begrijp ik waarom de NVA de CVP wil vervangen...de dinero's natuurlijk...hoe kon ik zo blind zijn... |
Citaat:
|
Wat een jaloezie hier zeg!
Als jullie meer wilden verdienen had je maar je middelbare school moeten afmaken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel, ik -universitair diploma- vind dit vreemd. Zeker omdat je weet dat Inbev heel wat mensen op straat heeft gegooid. Ik heb geen enkel probleem met hoge lonen bij bedrijven die het voor de wind gaat, maar als er velen iets ontnomen wordt omdat enkelen kunnen cashen, gaat dat in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor enkele momenten is religie eens niet de grootste ziekte op onze planeet doch zijn het "onze" verkozenen die wederom eens bewijzen waarom zij de politiek in stappen.
Ons vertegenwoordigen is zowat de verste ver van mijn bed show die je u daarbij kunt inbeelden. |
Citaat:
Niet meer dan terechte zaak trouwens. ABI zet puike prestaties neer en heeft geen rekenschap af te leggen aan eenders wie die denk dat iedereen enkel overleeft dankzij staatssteun. Maar wel ideaal om de gifgroene afgunstkikkers ten lande nog eens uit hun kot te laten komen :lol:. Wedden dat het hen bovendien nog tegensteekt dat ze niet weten of hij die opties nu al dan niet al gaat verzilveren :lol:. |
Citaat:
|
Ja spijtig dat jean-luc nooit in het bestuur van de overheid gezeten heeft, het zou daar nogal een ommekeer geweest zijn!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be