Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dehaene mag vandaag € 3 Mio cashen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170732)

Descartes Jr 30 april 2012 07:24

Dehaene mag vandaag € 3 Mio cashen

Grabbel grabbel

matthias999 30 april 2012 09:14

Als hij slim is dan zou hij die 3 miljoen euro beleggen aan Dexia/Belfius...

Maar dat is teveel gevraagd zeker? Het volk maar blijven belasten en de dikke zijn zakken blijven gevuld.

Brakelaar 30 april 2012 09:18

hij is niet alleen die zijn zakken vult,er lopen er nog rond waar je niet veel van weet...

kameleon 30 april 2012 09:50

Hoeveel bier moet je zuipen om aan zo een vadsig uiterlijk te komen ? Zo is die €3 miljoen makkelijk verdiend.

Fieseler 30 april 2012 09:51

Epifanie!!!!!

8O

Nu pas begrijp ik waarom de NVA de CVP wil vervangen...de dinero's natuurlijk...hoe kon ik zo blind zijn...

Henri1 30 april 2012 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6104080)

Tis voor één keer eens geen Waal.

Goudbever 30 april 2012 09:53

Wat een jaloezie hier zeg!

Als jullie meer wilden verdienen had je maar je middelbare school moeten afmaken!

De gemuilkorfde 30 april 2012 10:00

Citaat:

Wat een stuk vetpens is me dat.

De schoofzak 30 april 2012 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 6104189)

Als jullie meer wilden verdienen had je maar je middelbare school moeten afmaken!

Inderdaad ! En daarna, na die studies, bij het ACW gaan 'werken' ....

Vito 30 april 2012 12:53

Citaat:

Dus als je dit vreemd vindt, ben je een jaloerse dommerik?

Wel, ik -universitair diploma- vind dit vreemd. Zeker omdat je weet dat Inbev heel wat mensen op straat heeft gegooid. Ik heb geen enkel probleem met hoge lonen bij bedrijven die het voor de wind gaat, maar als er velen iets ontnomen wordt omdat enkelen kunnen cashen, gaat dat in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.

(neo)geopolitiek 30 april 2012 13:17

Citaat:

2

(neo)geopolitiek 30 april 2012 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 6104459)

Wel, ik -universitair diploma- vind dit vreemd. Zeker omdat je weet dat Inbev heel wat mensen op straat heeft gegooid. Ik heb geen enkel probleem met hoge lonen bij bedrijven die het voor de wind gaat, maar als er velen iets ontnomen wordt omdat enkelen kunnen cashen, gaat dat in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Bij mijn weten gaat het bij Inbev goed dus wat is uw punt

kameleon 30 april 2012 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 6104481)
Bij mijn weten gaat het bij Inbev goed dus wat is uw punt

Carlos Brito kan origineler dan dat. Hij kan bijvoorbeeld elk dorp langsgaan met een foto van hem op een plakaat, waar mensen met een tomaat mogen naar gooien voor €1. Maar gewoon de prijs van pintjes omhoog doen omdat je quasi het monopolie hebt....tja.

Xenophon 30 april 2012 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6104403)
Inderdaad ! En daarna, na die studies, bij het ACW gaan 'werken' ....

Eerst als delegé beginnen met de cursus "ongestraft mensen pesten one on one".

Xenophon 30 april 2012 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6104202)
Wat een stuk vetpens is me dat.

Die dubbele kin, dat is een salami van zeven kilo.

cookie monster 30 april 2012 14:16

Citaat:

of lotto winnnen !!

the_dude 30 april 2012 14:21

voor enkele momenten is religie eens niet de grootste ziekte op onze planeet doch zijn het "onze" verkozenen die wederom eens bewijzen waarom zij de politiek in stappen.

Ons vertegenwoordigen is zowat de verste ver van mijn bed show die je u daarbij kunt inbeelden.

Sfax 30 april 2012 14:29

Citaat:

Als ie slim is, wacht ie nog wat 8-).

Niet meer dan terechte zaak trouwens. ABI zet puike prestaties neer en heeft geen rekenschap af te leggen aan eenders wie die denk dat iedereen enkel overleeft dankzij staatssteun. Maar wel ideaal om de gifgroene afgunstkikkers ten lande nog eens uit hun kot te laten komen :lol:.
Wedden dat het hen bovendien nog tegensteekt dat ze niet weten of hij die opties nu al dan niet al gaat verzilveren :lol:.

Sfax 30 april 2012 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 6104459)

Is een bedrijf dan een liefdadigheidsinstelling die iedereen tewerk moet stellen en tewerk gesteld moet houden? Zo'n instellingen met zo'n mentaliteit zijn er al genoeg. Men noemt die "de overheid" en wat hun performance, cashpositie en geloofwaardigheid op de markt is, weet iedereen al langer dan vandaag...

Klein Licht 30 april 2012 15:45

Ja spijtig dat jean-luc nooit in het bestuur van de overheid gezeten heeft, het zou daar nogal een ommekeer geweest zijn!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be