![]() |
Brussel: geliefd of gehaat ?
en waarom ?
Wat mij betreft: - ik voel me er niet thuis - te vuil - te onvriendelijk - vijandig tegenover Vlamingen vaak - men spreekt mijn taal niet in ziekenhuizen en andere cruciale plaatsen - te grote concentraties vreemdelingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sedert mijn pensioen kom ik er een paar keer per jaar. Overigens ben ik nogal in mijn kruis gepakt door de conclusie van Everytime die het verschil niet ziet tussen - te grote concentraties aan vreemdelingen - gewone aanwezigheid van vreemdelingen. Het is voor mij duidelijk dat bij te grote concentraties die sukkelaars gewoonweg zich niet kunnen integreren. Ik benadruk: Brussel is voor mij Vlaming te weinig gastvrij, te vuil en er gebeuren teveel 'faits divers'. Vroeger al eens over gezeverd: http://forum.politics.be/archive/ind.../t-138789.html |
Citaat:
|
Citaat:
Het was toen, nog meer dan nu Vlaamsvijandig Het was toen vuil en het is weing verbeterd. Er zijn NU te veel niet-Europeanen Toch ga ik gaarne -af en toe- eens naar Brussel: het heeft -niettegenstaande alles- een eigen charme. :twisted: |
Citaat:
|
Brussel is een modelstad waar alle andere steden in Belgie zullen naar omvormen. U zal het al zien in uw leven, en uw kinderen zullen het voelen.
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan zonneschijn blazen over Brussel als zijnde erg multicultureel & internationaal ofzoeits, maar "prima" ga je enkel vinden in die paar upperclass wijken... de rest is vervallen shit dat enkel nog een schim is van de betere tijden die Brussel heeft gekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
??? :| |
Citaat:
|
Ik merk op dat de Vlaams nationalisten onder ons Brussel niet lief hebben. Heel eenvoudig, geef Brussel aan de Walen en het probleem is opgelost.
|
Citaat:
Brussel is ook de hoofdstad van Vlaanderen. Brussel ligt IN Vlaanderen. :-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be