![]() |
facebook
Ik vind dat de uitvinding van deze eeuw
Wat mooi zeg Wat vinden jullie hier van |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en 1.000.000.000 gebruikers ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks eigenlijk want heb/wil dat niet. Net zoals ik geen I-phone, geen Tablet dinges en ook geen P.C. heb. Enkel een oude, 6-de handse laptop.:-) Smoelboekje interesseert mij niks; ik zie in mijn omgeving genoeg. Koppels die naast elkaar leven, die niet meer communiceren met elkaar maar urenlang op facebook vertoeven, elke dag weer opnieuw terwijl "de kids" zichzelf maar bezig moeten houden. Neen; dank u. Neemt niet weg dat ik dat een ander niet gun. Ze doen maar, doch ikzelf heb daar geen nood aan. |
Citaat:
|
Ik heb eens een account aangemaakt maar kon de moeite niet opbrengen om actief te blijven.
|
Citaat:
Maar.....MAAR (in hoofdletters): dikwijls wordt het een verslaving. Vooral bij jonge koppels. Spijtig bij mijn eigen dochter.:-( Kom je daar binnen, zit ze daar te 'face-booken' aan haar bureautje en 1,5m daarnaast zit de echtgenoot net hetzelfde te doen. Allebei op hun eigen eilandje. Avond na avond. Die 2 jonge mensen zeggen geen woord tegen elkaar, vind jij dat ok? Iedereen doet wat hij/zij wil maar ik vind het maar een triestige bedoening. Zogezegd 100 vrienden op facebook maar een eenzaam leventje als je't mij vraagt. Allee, toch voor de verslaafden wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de TV ligt men meestal nog in elkaars armen.....hoop ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe snel het verhaal rondging dat iemand ok was en vragen of iemand al iets gehoord had van die of die. Kan misschien onnozel klinken. Die avond ben ik mijn zoon en zijn vriendin gaan oppikken en op de terugweg waren ze bezig met fb & twitter om te laten weten dat zij al in orde waren. En de berichten lezen dat die of die ook liet weten dat het met hen ok was. Het is voor hen vooral een extra manier om te communiceren. |
Citaat:
Tel er nog eens de zelfmoorden bij van tieners die via Facebook verstoten worden, nog zo'n briljant resultaat van die uitvinding... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be