![]() |
Idiotentaks
Hackers heffen ‘idiotentaks' op bank
:clapping: Citaat:
:cheer: Idiotentaks :cheer: |
Ik vindt persoonlijk bankrovers niet erg grappig. Lang niet zo niet grappig als een bank die zijn gegevens zo slecht beveiligd, maar toch niet grappig.
|
Citaat:
![]() :cheer: |
Nu ben ik geen voorstander van zulke praktijken maar in principe doen deze jongens gewoon hetzelfde als wat de banken doen.
Ook zij chanteren eigenlijk de staat (en bijgevolg ons allen) door de massale geldstromen die naar de banksector zijn gevloeid. Want als we dat niet doen (betalen dus) zijn de gevolgen nog veel zwaarder. Met een beetje goeie (of slechte) wil kan je dit dus een koekje van eigen deeg noemen. Helemaal correct is het allemaal natuurlijk niet maar je kan moeilijk van hackers gaan verwachten dat ze het spelletje volgens de regels gaan spelen. |
De dief wordt bestolen.
Niks aan de hand dus. Al vond ik de bankovervallen uit vroegere tijden toch wel spannender. En domme flikken die hun apenkunstjes konden uithalen. Zoals in dit filmpje. :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Dos1bm_tU_k |
Citaat:
De perfecte arresthé, waar gaan die nou heen? |
Naast een vettaks, nu ook een idioottaks.
Lijkt me wel een taksfetisj. |
Citaat:
|
Wanneer de flikkentaks?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Intelectuele graat steigt en het gebrek aan moraal ook . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg laatst 6000 € cash en ze antwoorden mij dat ik geen bedragen van hoger dan 2000 € kon opnemen , dat moet je 3 dagen op voorhand bestellen . de rest is de aanwezigheid van uw fixie rekening , de electronische rekening met virtueel geld . De bank heeft geen fisiek geld meer . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be