![]() |
Eén van de beste afleveringen van Reyers laat ooit
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...028/1.1291854?
Twee mensen en politici die iets te vertellen hadden, respect voor elkaar en elkaars standpunten hadden en een Lieven van Gils die eens niet uit zijn journalistieke rol als moderator viel. Boeiend van begin tot einde, maar ik zal voor sommigen weer te veel bevooroordeeld zijn, veronderstel ik. |
Citaat:
|
voornamelijk te danken aan de gasten
enfin, 1 van de gasten |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest; het debat over geluk, moraliteit en de democratisering van het onderwijs washeel goed gebracht maar het zal aan veel forumgangers hier voorbij gaan. |
die energieboer uit oostende maar zijn best doen om zichzelf een intelligente look aan te meten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Den Baard die toegeeft dat hij geen groot licht is, daar pink ik een traantje bij weg.
|
Citaat:
|
Heb van ellende maar weggezapt, alles van beiden al 20 keer gehoord of gelezen.
Niets nieuws en elkaar wat stroop rond de mond smeren. Kijk Reyers normaal nooit en zal het in de toekomst ook niet meer doen. Zulke kloten programma's dienen onmiddellijk afgevoerd. Zonde van de zendtijd.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad sterke en interessante TV. |
Hebben we naar hetzelfde programma gekeken?:roll:
Heb het nog eens volledig bekeken, maar heb er nu al spijt van. Zoals gezegd zonde van de zendtijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is nochtans een zéér goede aflevering om te weten wat mensen zoals JVDL en BDW drijft om aan politiek te doen. Op dit forum zitten toch nogal wat mensen die interesse hebben voor de politiek. Ook binnen enkele jaren blijven afleveringen zoals deze relevant. Zoals ik ook de "keien van de wetstraat" nu nog altijd interessant vind. Het is niet omdat de actualiteit nu lichtjes veranderd is dat de politici andere drijfveren hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be