Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   kl**tzak rijdt tegen mijn wagen en pleegt vluchtmisdrijf. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170951)

(neo)geopolitiek 6 mei 2012 11:13

kl**tzak rijdt tegen mijn wagen en pleegt vluchtmisdrijf.

Deze ochtend, zondag 6 Mei rond 0430 word ik wakker door het geluid van een klap en vallend glas, ik naar beneden en ja hoor één of andere pipo heeft tegen mijn wagen gereden, schade, de achterbumper klaar voor de schroothoop. Hebben mensen dan helemaal geen fatsoen meer, een briefje onder mijn ruitenwisser had voldoende geweest......Ja ik weet het ik ben naïf

Henri1 6 mei 2012 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 6114833)
Deze ochtend, zondag 6 Mei rond 0430 word ik wakker door het geluid van een klap en vallend glas, ik naar beneden en ja hoor één of andere pipo heeft tegen mijn wagen gereden, schade, de achterbumper klaar voor de schroothoop. Hebben mensen dan helemaal geen fatsoen meer, een briefje onder mijn ruitenwisser had voldoende geweest......Ja ik weet het ik ben naïf

Wat ne kloefklaffer zeg. :-(

From_Vlaanderen 6 mei 2012 13:34

Citaat:

Ik ben van de middag efkes rond mijn wagen gewandeld, maar ik heb gisterennacht niets geraakt, blijkbaar :D.

C2C 6 mei 2012 13:44

Citaat:

Ondanks mijn afscheid van dit forum, was ik hier héél de nacht aanwezig. Ik heb dus een alibi. Ge kunt ook de datum en het uur van mijn Nacho Vidal-downloads nakijken (ik download veel terwijl ik hier op het forum lig te liggen).

manta 6 mei 2012 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 6114996)
Ik ben van de middag efkes rond mijn wagen gewandeld, maar ik heb gisterennacht niets geraakt, blijkbaar :D.

:lol:

Txiki 6 mei 2012 14:09

Citaat:

Wat een laffe hond. :evil:

Operación Revolutio 6 mei 2012 14:40

3 jaar geleden: nagelnieuwe wagen gekocht, 2 weken oud. Sta aan een rood licht te wachten en er rijdt een bruinmans in met een oude nissan.

"Il n'y a rien, monsieur."

Rijdt fucking voor mijn ogen weg. Gelukkig had ik zijn nummerplaat gezien. Flikken gebeld, die naar aloude gewoonte pas 50 minuten later eens passeren. Hebben mij nog doen blazen ook!!!

From_Vlaanderen 6 mei 2012 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6115018)
:lol:

Ik heb da een keer gedaan, en toen heb ik tegen mezelf gezegd "F_V waar zedde gij mee bezig maat?"
:?
Dus nu pak ik een slaapzakske mee en blijf ik in de wagen crashen :D.

daiwa 6 mei 2012 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operación Revolutio (Bericht 6115064)
3 jaar geleden: nagelnieuwe wagen gekocht, 2 weken oud. Sta aan een rood licht te wachten en er rijdt een bruinmans in met een oude nissan.

Ben je wel zeker dat die bruinmans achter op je auto inreed en het jij niet was die achteruit op bruinmans zijn auto reed?

Raf 6 mei 2012 17:18

Citaat:

Rijdt fucking voor mijn ogen weg. Gelukkig had ik zijn nummerplaat gezien. Flikken gebeld, die naar aloude gewoonte pas 50 minuten later eens passeren. Hebben mij nog doen blazen ook!!!

En? Had je gedronken?

guido 007 6 mei 2012 18:17

Als ik iemand zie doorrijden na een aanrijding, dan heeft die persoon prijs.
Ik heb al eenmaal iemand erbij kunnen lappen!

From_Vlaanderen 6 mei 2012 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6115259)
En? Had je gedronken?

En dan? 't Is niet omdat je gedronken heb en je hebt een ongeval -in je recht- dat je ineens fout bent..

Raf 7 mei 2012 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 6115428)
En dan? 't Is niet omdat je gedronken heb en je hebt een ongeval -in je recht- dat je ineens fout bent..

Niet? Dat zou toch moeten, vind ik... Misschien kan de NVA eens een wetsvoorstel in die richting lanceren. :twisted:

Henri1 7 mei 2012 06:04

Citaat:

Misschien gaf u daar aanleiding toe ?

Henri1 7 mei 2012 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6115327)
Als ik iemand zie doorrijden na een aanrijding, dan heeft die persoon prijs.
Ik heb al eenmaal iemand erbij kunnen lappen!

Waarom ben ik niet verwonderd ?

guido 007 7 mei 2012 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6115898)
Niet? Dat zou toch moeten, vind ik... Misschien kan de NVA eens een wetsvoorstel in die richting lanceren. :twisted:

Er moet steeds een oorzakelijk verband zijn tussen dronkenschap en het ongeval.
De N-VA wil dit zo houden.

guido 007 7 mei 2012 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6115898)

bij de dertiende post wordt de N-VA er al bijgehaald. Moet toch zijn dat u redelijk jalours bent op die toffe N-VA bende. :lol:

guido 007 7 mei 2012 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6115907)
Waarom ben ik niet verwonderd ?

Dat weet ik niet. Maar ik kan er niet tegen dat iemand schade moet lijden door iemand anders. Misschien heb ik wel een rechtvaardigheidsgevoel, iets wat u, aan uw reactie te zien, waarschijnlijk niet heeft.

Vito 7 mei 2012 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6115906)
Misschien gaf u daar aanleiding toe ?

Ik vraag me af of dit niet standaard is.

guido 007 7 mei 2012 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 6116149)
Ik vraag me af of dit niet standaard is.

Ze moeten hun quota halen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be