![]() |
Moordpoging op sociaal assistente in Brussel
De Brusselse politie heeft vrijdag in Molenbeek een Belgische vrouw van Turkse origine opgepakt die een sociaal assistente heeft neergestoken. De 46-jarige vrouw was niet tevreden met het leefgeld dat ze kreeg. De feiten speelden zich af in een sociale instelling in Molenbeek. De verdachte bood zich rond 12.45 uur aan bij de sociaal assistente voor haar wekelijks leefgeld van 50 euro. De vrouw vond dat niet voldoende. Ze haalde een keukenmes met een lemmet van 22 cm boven en stak de 48-jarige sociaal assistente in de buik en de arm. Het slachtoffer werd in kritieke toestand weggevoerd naar het ziekenhuis. De verdachte werd aangehouden voor poging tot moord. ----------------------------- oei, te weinig dopgeld voor allochtoontjes. gauw wat vlamingen van dop smijten dan is er weer genoeg. |
sociaal assistente moest blijkbaar socialer zijn...
Wat die moslima betreft, gewoon gek! Geen andere verklaring. |
Ik vraag mij af of dit incident de voorpagina van de morgen zal halen. :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Dit hoort niet thuis bij binnenlandse politiek, als het al èrgens thuishoort! Moderatoren?
|
Citaat:
(Djeez, chef Raf, die moderatoren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn hé zeg. Wat een ongehoorzaamheid van hen zeg, om niet meteen in actie te schieten!!!) |
Met alle respect voor ieders mening, maar Raf heeft volgens mij groot gelijk. Niet alleen in deze thread overigens.
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar stuur dan een pm naar 1 of meer van de moderatoren. Nu lijkt het alsof hij hier bevelen aan het uitdelen is. Het is daar waar mijn reactie gestoeld was... :wink: |
Welke (maatschappelijke) discussie kunnen we hier over voeren, die vraag stel ik mij wanneer ik dit lees? Ik zal de krant wel lezen als ik dit soort zaken boeiend zou vinden.
|
Het OCMW Antwerpen heeft geruime tijd een privébewakingsfirma moeten inschakelen omdat het niet meer mogelijk was allochtonen op een veilige wijze te ontvangen.
Er bestaat een nota dd 1997, waarin de maatschappelijk werkers het eisend en dreigend gedrag van de allochtone aanklagen. Er is uitgebreid vergadert met de 'vertegenwoordigers' van de diverse gemeenschappen. Er zijn encyclopedieën bijeen geschreven. Er is vooral niets veranderd. De reden is simpel: de allochtonen weten zich beschermd door de rood-groene=bruine knuffelaars en hun godsdienst, de islam, noemt die sociaal assistenten heidenen en dus vogelvrij. Quousque tandem.... |
Citaat:
|
De sociaal assistenten in Anderlecht hebben het OCMW eens een tijdje geloten omdat ze het beu waren steeds te worden bedreigd en soms fysiek werden aangepakt door allochtone steuntrekkers. Dit moet hard aankomen bij de linkse multiculers die het monopolie op het OCMW hebben verworven. De geliefde knuffels bijten hun in de hand. :lol:
|
Citaat:
|
Die hebben ze nodig om naar het OCMW te rijden tiens...
|
Citaat:
En hoe wordt dat betaald denkte, ? ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be