Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   City Parade grote illegale drugsorgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17099)

Mitgard 27 juni 2004 18:34

Honderdtwintig druggebruikers van City Parade liggen in ziekenhuis

Er liggen nog altijd 120 feestvierders van de Gentse City Parade in ziekenhuizen over het ganse land. 128 gebruikers van verboden partydrugs moesten afgevoerd wroden. De Gentse ziekenhuizen konden de toevloed niet aan en fase B van het medisch rampenplan werd afgekondigd. “De problemen met illegale drugs bij techno-evenementen worden steeds groter", aldus politiewoordvoerder Steven De Smet.

128 feestvierders moesten voor verzorging opgenomen worden, 450 anderen konden ter plaatse geholpen worden. De Gentse ziekenhuizen kreunden onder de toevoer van feestgangers. Ziekenhuizen in Aalst, Lokeren en het Waasland moesten bijspringen. De politie vraagt de organisatoren om zich te bezinnen over het drugmisbruik. (belga)

-----------------------------------------------------

vreselijk boenk-muziek, drugs, tonnen afval...
zouden dat beter afschaffen.

nou nou 27 juni 2004 18:38

Ik zag dit op het nieuws en dacht: eens kijken hoelang het duurt eer iemand het opblaast en op het forum zet... :-)

Drugsorgie???

Valt nogal mee zeker. 600 gevallen op een 200.000. Niet echt een orgie denk ik. Of is het wel een orgie en is illegale drugs ineens veiliger dan alcohol geworden? ;-)

Nee ik ben niet voor drugs. Laat dat duidelijk zijn. Maar laten we ook niet beginnen steigeren over een aantal mensen die dat wel zijn en dit soort kleurrijke feesten stigmatiseren. Voor je het weet willen sommigen dat gaan verbieden :roll:

Mitgard 27 juni 2004 18:40

schande dat andere mensen in nood moesten wachten omdat ziekenhuizen handen vol hadden met die vieze junks.

ingenious 27 juni 2004 18:49

er waren ook veel gevallen van alcoholmisbruik. de maagpomp draaide ook op volle toeren!

waarom vermeldde je dit niet?

vrijevlaming 27 juni 2004 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik zag dit op het nieuws en dacht: eens kijken hoelang het duurt eer iemand het opblaast en op het forum zet... :-)

Drugsorgie???

Valt nogal mee zeker. 600 gevallen op een 200.000. Niet echt een orgie denk ik. Of is het wel een orgie en is illegale drugs ineens veiliger dan alcohol geworden? ;-)

Nee ik ben niet voor drugs. Laat dat duidelijk zijn. Maar laten we ook niet beginnen steigeren over een aantal mensen die dat wel zijn en dit soort kleurrijke feesten stigmatiseren. Voor je het weet willen sommigen dat gaan verbieden :roll:

Als er 600 man problemen krijgt en moet geholpen worden, hoeveel zijn er dan die ook gepakt hebben maar die GEEN hulp moeten hebben?

:roll:

nou nou 27 juni 2004 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
Als er 600 man problemen krijgt en moet geholpen worden, hoeveel zijn er dan die ook gepakt hebben maar die GEEN hulp moeten hebben?

:roll:

Waarschijnlijk veel meer. Maar dat zullen we nooit zeker weten :-) In ieder geval weinig last van gehad :-)

La Vache qui rit 27 juni 2004 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
.

120 op 180.000 deelnemers. Ik geef toe, het zijn er 120 teveel maar die andere 179.880? Allemaal in de doos draaien?

Waarschijnlijk de een of andere misdadiger die slechte zelfgefabriceerde drugs op het feest heeft verkocht. Hopelijk pakken ze die man snel op.

In elk geval trekt zo'n feestje ongeveer 60 keer zoveel volk als de gemiddelde IJzerbedevaart of Vl-Nat Zangfeest. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van je rancuneuze post 8)

Nobody 27 juni 2004 19:16

Iedereen gelukkig !!! ; toch zo'n groot amusement ... !!!
In zijn geheel bezien een zielige bedoening met héél veel verspilde energie en geld ...
Is er nu in hemelsnaam geen zinniger amusement meer ?
Drinken, drugs, en staan springen en wiebelen op lawaai !!

Als dat de volwassenen zijn die de toekomst van ons land gaan uitmaken dan maak ik me zorgen ......;

Rock Against Communism 27 juni 2004 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Vache qui rit
In elk geval trekt zo'n feestje ongeveer 60 keer zoveel volk als de gemiddelde IJzerbedevaart of Vl-Nat Zangfeest. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van je rancuneuze post 8)

Over het algemeen zijn zo'n feestjes wat populairder dan politiek, van welke strekking of partij het ook is.

athena 27 juni 2004 20:36

Citaat:

Citaat:

.

120 op 180.000 deelnemers. Ik geef toe, het zijn er 120 teveel maar die andere 179.880? Allemaal in de doos draaien?

Waarschijnlijk de een of andere misdadiger die slechte zelfgefabriceerde drugs op het feest heeft verkocht. Hopelijk pakken ze die man snel op.

Wat een vergelijking en 600 keer meer dan de gemiddelde linkse betoging. :roll:

Jazeker 27 juni 2004 20:47

Citaat:

*zucht* wat heeft een herdenking van de eerste wereldoorlog hier nu weer mee te maken ?

Tantist 27 juni 2004 21:02

In 1 woord (OK, 2):

[size=6]Whoehahaha, suckers!!![/size]

Jazeker 27 juni 2004 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
In 1 woord (OK, 2):

In drie woorden : wat bedoelt ge ?

Tantist 27 juni 2004 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Citaat:

In 1 woord (OK, 2):

Die jongeren die te veel gepakt hebben ;-)

Jazeker 27 juni 2004 21:11

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker

Die jongeren die te veel gepakt hebben ;-)

Aaah... kzenmee. OK... ik ga inhoudelijk akkoord :D

doggy 27 juni 2004 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nobody
Iedereen gelukkig !!! ; toch zo'n groot amusement ... !!!
In zijn geheel bezien een zielige bedoening met héél veel verspilde energie en geld ...
Is er nu in hemelsnaam geen zinniger amusement meer ?
Drinken, drugs, en staan springen en wiebelen op lawaai !!

Als dat de volwassenen zijn die de toekomst van ons land gaan uitmaken dan maak ik me zorgen ......;

Inderdaad: er is zinniger amusement.
Zoals lachen met opmerkingen als bovenstaande!

Dat je je daar zo druk in maakt...

Leven en laten leven!

maddox 27 juni 2004 21:16

Ik zou durven zeggen, als het dan toch zo'n "drugsorgie" is, waarom werpen we niet de nodige pillen/zakjes snuifpoeder vanop de podia.

De idioten nemen teveel, en diegenen die wel weten waarmee ze knoeien, die overleven het. Puur Darwinisme.

Oh, en voor hen die het overleven mits medisch ingrijpen, de rekening, zonder bijdragen van ziekenfonds en soortgelijke instellingen word gepresenteerd, samen met een boete.

Als het aan mijn zou liggen.

Michroscoop 27 juni 2004 21:39

Citaat:

schande dat andere mensen in nood moesten wachten omdat ziekenhuizen handen vol hadden met die vieze junks.

Als ge uw gordel niet draagt in de auto krijgt ge een fameuze boete want dat isom uzelf te beschermen maar dat soort degoutante evenementen waarbij massaal drugs worden gebruikt, vandalisme en sluikstorten wordt gepleegd en een hele stad een nacht lang wordt gegijzeld krijgt zelfs subsidies. Misschien vallen er volgende week doden op de Werchterse Weide en wordt daar eens over nagedacht.

Timor 27 juni 2004 22:26

Ik was er aanwezig en het was inderdaad erg gesteld soms...ik denk niet dat ik een half uur zonder een passerende ambulance heb meegemaakt. Desondanks toch goed geamuseerd (ikzelf was nog vrij nuchter in vergelijking met de rest ;)).

Pablex 27 juni 2004 22:37

ow en naar het schijnt hebben er enkele blanken anderen in elkaar geslagen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be