![]() |
Belg Jan Leyers gaat Zomergasten presenteren
|
ik vergeet heel dikwijls te kijken, maar degene die ik zag waren heerlijk: o.a. mijn lievelingsmarokkaan Hafid Bouazza, en mijn meest gehate politieker Guy Verhofstad.
dit jaar zet ik hem op automatisch opnemen! |
Het staat of valt met de gast inderdaad. De eerste die ik van begin tot eind uitgezeten heb is die met voormalig stadsgenoot Ad Verbrugge.
|
Citaat:
|
Wat is Zomergasten misschien?
|
Citaat:
|
Ah, entertainment op TV.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zijn wij er hier vanaf. Geen idee waarom maar ik word altijd een beetje mottig als ik Jan Leyers zie... |
Citaat:
Voor de rest is de Nederlandse TV knap waardeloos met programma's als 'Boer zoekt koe' en 'Man bijt hond' en dat soort shitzooi. Rustig en bedaard en op de juiste moment een vraag stellend, wel zie je hem vaak nadenkend of aan zijn ogen als hij iets niet geloofd. Hij is een betere presentator dan popmusicus. Ik zal zeker naar Zomergasten kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd dan weer niet van de gespeelde onschuld van een Louis Theroux! Geef mij maar tien keer Jan Leyers die geen gespeelde onschuld tentoonspreid, maar werkelijke interesse! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zal eens even kijken naar de heruitzending. Ben geen fan van haar. Spijtig genoeg is Hafid alcoholverslaafd (geweest? nog steeds?) Laatste keer dat ik hem zag daverde hij bijna van tafel. zoooo spijtig. |
Citaat:
En idd, hij is een veel beter presentator dan zanger/muzikant, maar dat is louter persoonlijk ; Soulsister was niet mijn kind of music. |
Citaat:
Ik heb daar veel van geleerd, bv dat het Soenisme water en vuur is met het Sjiïsme en een nog grotere tegenstelling dan het protestantisme versus katholicisme in het Nederland van de jaren '50 en '60. Het Soenisme is veel intoleranter, ik snap niet dat Amerika zulke grote vriendjes is met Saoedie-Arbabië. Een land waar het met de mensenrechten net zo erg dan niet erger is gesteld dan aartsvijand Iran. |
Wie is Jan Leyers?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be