Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belg Jan Leyers gaat Zomergasten presenteren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171015)

Weezer 8 mei 2012 10:33

Belg Jan Leyers gaat Zomergasten presenteren

Bron

Zijn er hier liefhebbers van dit programma? Uitstekende keus, vind ik...

Cynara Cardunculus 8 mei 2012 10:36

ik vergeet heel dikwijls te kijken, maar degene die ik zag waren heerlijk: o.a. mijn lievelingsmarokkaan Hafid Bouazza, en mijn meest gehate politieker Guy Verhofstad.

dit jaar zet ik hem op automatisch opnemen!

Weezer 8 mei 2012 10:38

Het staat of valt met de gast inderdaad. De eerste die ik van begin tot eind uitgezeten heb is die met voormalig stadsgenoot Ad Verbrugge.

Weezer 8 mei 2012 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6117484)
ik vergeet heel dikwijls te kijken, maar degene die ik zag waren heerlijk: o.a. mijn lievelingsmarokkaan Hafid Bouazza, en mijn meest gehate politieker Guy Verhofstad.

Heb alleen 'Paravion' van hem gelezen. Goed geschreven, doch niet mijn ding...

Txiki 8 mei 2012 11:21

Wat is Zomergasten misschien?

Cynara Cardunculus 8 mei 2012 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6117558)
Wat is Zomergasten misschien?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomerga...isieprogramma)

Txiki 8 mei 2012 11:28

Ah, entertainment op TV.

SDG 8 mei 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6117566)

Wanneer je naar een link van een Wiki-pagina met een haakje in de titel verwijst, moet je er altijd op letten dat het laatste haakje binnen de [/url]-tag staat.

Everytime 8 mei 2012 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 6117477)
Bron

Zeker niets tegen Jan Leyers, die samen met Paul Michiels, mij nog aan leuke muzikale herinneringen laat denken. De Soulsister-periode natuurlijk! Nu, over het programma zelf, ik weet het niet.

Cynara Cardunculus 8 mei 2012 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6117573)
Wanneer je naar een link van een Wiki-pagina met een haakje in de titel verwijst, moet je er altijd op letten dat het laatste haakje binnen de [/url]-tag staat.

ok aangepast thx.

BigF 8 mei 2012 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 6117477)
Bron

Prima keus.

Dan zijn wij er hier vanaf.

Geen idee waarom maar ik word altijd een beetje mottig als ik Jan Leyers zie...

Derk de Tweede 8 mei 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6118129)
Prima keus.

Dan zijn wij er hier vanaf.

Geen idee waarom maar ik word altijd een beetje mottig als ik Jan Leyers zie...

Ik vind hem een buitengewoon goed presentator. De serie 'De weg naar Mekka' heb zowel op de VRT als bij de VPRO bekeken.
Voor de rest is de Nederlandse TV knap waardeloos met programma's als 'Boer zoekt koe' en 'Man bijt hond' en dat soort shitzooi.
Rustig en bedaard en op de juiste moment een vraag stellend, wel zie je hem vaak nadenkend of aan zijn ogen als hij iets niet geloofd.
Hij is een betere presentator dan popmusicus.
Ik zal zeker naar Zomergasten kijken.

Derk de Tweede 8 mei 2012 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6117590)
Zeker niets tegen Jan Leyers, die samen met Paul Michiels, mij nog aan leuke muzikale herinneringen laat denken. De Soulsister-periode natuurlijk! Nu, over het programma zelf, ik weet het niet.

'Zomergasten' is zeker de moeite waard om na te lijken, wel is het wat elitaire grachtengordel-gedoe.

Cynara Cardunculus 8 mei 2012 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6118739)
Ik vind hem een buitengewoon goed presentator. De serie 'De weg naar Mekka' heb zowel op de VRT als bij de VPRO bekeken.
Voor de rest is de Nederlandse TV knap waardeloos met programma's als 'Boer zoekt koe' en 'Man bijt hond' en dat soort shitzooi.
Rustig en bedaard en op de juiste moment een vraag stellend, wel zie je hem vaak nadenkend of aan zijn ogen als hij iets niet geloofd.

vwala! ik ga voor 200% met je akkoord Derk; Jan Leyers als muzikant is best ok, maar zijn talenten als presentator stijgen daar ruimschoots bovenuit.

Ik houd dan weer niet van de gespeelde onschuld van een Louis Theroux! Geef mij maar tien keer Jan Leyers die geen gespeelde onschuld tentoonspreid, maar werkelijke interesse!

Weezer 9 mei 2012 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6117484)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 6117496)
Heb alleen 'Paravion' van hem gelezen. Goed geschreven, doch niet mijn ding...

Zusterlief maakte gisteren trouwens geen beste beurt bij P&W...

Cynara Cardunculus 9 mei 2012 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 6119105)
Zusterlief maakte gisteren trouwens geen beste beurt bij P&W...

ik denk niet dat zusterlief en broederman goed overeenkomen.

Zal eens even kijken naar de heruitzending. Ben geen fan van haar.

Spijtig genoeg is Hafid alcoholverslaafd (geweest? nog steeds?) Laatste keer dat ik hem zag daverde hij bijna van tafel. zoooo spijtig.

Pietje 9 mei 2012 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6118739)

Zowel "De Weg naar Mekka" als "De Weg naar het Avondland" waren van een zeer hoog niveau.
En idd, hij is een veel beter presentator dan zanger/muzikant, maar dat is louter persoonlijk ; Soulsister was niet mijn kind of music.

Derk de Tweede 9 mei 2012 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6119168)
Zowel "De Weg naar Mekka" als "De Weg naar het Avondland" waren van een zeer hoog niveau.
En idd, hij is een veel beter presentator dan zanger/muzikant, maar dat is louter persoonlijk ; Soulsister was niet mijn kind of music.

Het waren buitengewoon informatieve series.
Ik heb daar veel van geleerd, bv dat het Soenisme water en vuur is met het Sjiïsme en een nog grotere tegenstelling dan het protestantisme versus katholicisme in het Nederland van de jaren '50 en '60.
Het Soenisme is veel intoleranter, ik snap niet dat Amerika zulke grote vriendjes is met Saoedie-Arbabië. Een land waar het met de mensenrechten net zo erg dan niet erger is gesteld dan aartsvijand Iran.

van Maerlant 9 mei 2012 16:08

Wie is Jan Leyers?

Another Jack 9 mei 2012 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 6119461)
Wie is Jan Leyers?

Doe wat moeite en zoek het op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be