![]() |
Voorspellingske doen . De MO komt naar de politiek .
De acteur Mo is blijkbaar met zijn kritiek op migratie /info brochure goe bezig om zich te profileren om in de politiek te gaan .
Bekent raken al was het door met uw gat vliegen te vangen en dan in de politiek gaan . de nieuwe trent . |
Mo lijkt meer op zatte Mo van op de hoek.
Ik denk dat hij zich mispakt heeft, als je de tegenreactisch bekijkt. |
De Mo is dat die loodgieter die als goede moslim in "Thuis" de ene madam na de andere aan zijn euh... dinges rijgt?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook wel een interessant verschijnsel vind ik. De Vrt die allochtonen opvoert als een soort van realisme dat eigenlijk een idealisme is. Doet me altijd denken aan de propaganda affiches tijdens het communisme. |
Goede moslims
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=6&t=17361 |
Citaat:
Ken ik niet. In welke productie treedt die op? |
Citaat:
overheidscommunicatie = idealisme |
De Mo moet beseffen dat hij in thuis zat , omdat hij moslim is , niet omdat hij per se goed kon acteren.
De VRT heeft zich nu eenmaal voorgenomen om voortaan als levensverbeteraar door het leven te gaan. :lol: Hebben ze hem dat dan nooit uitgelegd. :roll: |
Citaat:
Die allo zeurt ook niet constant over zijn eigen cultuur, eigen volk, is geen macho, niet agressief, niet denigrerend tegenover vrouwen, gaat een pot drinken in een gewoon café, houdt van kunst, en..... speelt in een fanfare-band. (enfin, ik baseer me op de wat ik gelezen heb over de film. Heb hem eigenlijk niet gezien) |
Citaat:
De moslims hebben geen behoefte aan een moslim in de regering die optrekt met de locale of autochtone bevolking . Moslims willen enkel vertegenwoordigd worden in onze politiek door radicalen die zich niet willen integreren en de belangen van allochtonen die zich eveneens NIET willen integreren te versterken . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De doorsnee gedragsgestoorde allo wordt liever gemeden in de media. |
Citaat:
In andere richtingen ook niet trouwens. Tenzij in rechten misschien een beetje . Maar aan de andere kant , rechten , wat stelt dat voor? :-D |
Citaat:
Vermoeiend voorspelbaar, zoals de 1ste keus richting in het secundair. Handel of automechaniek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be