![]() |
Historisch: Obama spreekt zich uit voor het homohuwelijk
Citaat:
Zou het dan tòch ooit nog goed komen met dat onderontwikkeld land? |
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...grondwet.dhtml
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zijn er verkiezingen in zicht? :D
|
Het burgerlijk huwelijk afschaffen en vervangen door een contract bij de notaris ongeacht het geslacht.
laat de kerk of andere religieuze groepjes maar onofficieel huwelijkjes zegenen. |
Citaat:
|
Triest mannetje die Obama, eerst nog vel tegen het homohuwelijk zijn, en dan nu opeens voor. Omdat hij weet dat veel mensen dat fijn gaan vinden, populisme ten top.
Al met al, zal het wel een goede ontwikkeling zijn voor Amerika, je kunt je alleen afvragen of het echt uit het hart van Obama komt. Ik betwijfel het. |
Citaat:
maar goed, het is een stap in de goede richting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten wij hier fel schrijven en niet vel? Er is geen verschil in uitspraak en door context weten wij op welke van de twee men doelt. |
Ik herinner me niet dat Obama ooit tegenstander was van het homo huwelijk. Vanwaar haal je jouw info, Nietsche?
|
Binnenkort gaan enkel de homo's nog trouwen. De nieuwe vrijheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben persoonlijk tegen het homohuwelijk. Ik vind dat een contradictie. En louter en alleen vanuit linguïstisch oogpunt. De term "huwelijk" duidt voor mij teveel een relatie tussen man en vrouw aan.
Gewoon de term verschillend laten zijn, en de rest gelijkmaken. Enfin, da's nu geen heikel punt hoor. Maar "homohuwelijk" blijft voor mij te raar klinken. |
Citaat:
|
Jongens toch, waarom verbieden dat 2 mensen zich zelf aan elkaar willen verbinden via het huwelijk?
Wat doet het er nu toe of het 2 mannen of vrouwen zijn? Heb je daar persoonlijk nadeel van ondervonden? |
Citaat:
Met andere woorden: een totaal onzinnig argument. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be