![]() |
Werklozen gaan uit protest werken
Citaat:
|
Ik hoop dat dit een grap is
|
:rofl:, grappig die werklozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt hier, zoals overal, weer een goed loopje genomen met de werklozen. Het enige werk dat ze zouden moeten doen, is alle straten opbreken.
|
Citaat:
|
Dat de vakbonden stil zijn verbaast me. Hoewel, werklozen zijn geen staatsambtenaren en dus geen staking waard.
|
Citaat:
Ik heb al dikwijls eraan gedacht werklozen op die manier vrijwillig terug aan het werk te zetten. Hier een put graven en er daar een dicht gooien, altijd op strategische plaatsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan ze dan ook werkpiketten zetten rond de bedrijven?
|
Citaat:
Voor hetgeen ze ons kosten, mogen we er op zijn minst eens flink mee lachen. We zullen wel opnieuw wenen, als we onze belastingen zien in de zakken der werklozen verdwijnen. Citaat:
Zo heeft de politie en 't leger ook nog eens wat te doen. Wapens moeten niet té lang ongebruikt in de kast blijven. |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vrees voor jouw toekomstig pleziertje.... |
Citaat:
Elke rechtgeaarde mijnwerker zou zich in zijn graf ronddraaien mocht hij weten dat je hem vergelijkt met werkonwillige profiterende hangmatluizen. Je moet het maar durven om iemand die zijn korte leven mensonwaardig zware en ongezonde arbeid heeft verricht te linken aan gasten die hun kont nog niet uit de zetel willen heffen om een poot uit te steken. |
Citaat:
Het enige wat steuntrekkende parasieten met 'verliezen' te maken hebben, is in de Engelse betekenis van het woord: loosers. |
Citaat:
Een echt fijn uit- gebalanceerde discussiekunstenaar:lol: Maar goed, over loosers zijn we het het eens. Sommigen zijn loosers aangezien ze hun job verloren en in een aantal gevallen geen waardig werk meer konden vinden. Het gebruik van het woordje parasieten is op forum zo oud als de straten bij het bashen van steuntrekkers. Dat kenschets ook zeer goed de toestand van jouw originaliteit en klasse. |
Citaat:
Weer een schitterend potje gootretoriek van TopSuperstaafniveau Op doppers die niet lui genoeg zijn om geen putten te gaan graven op straat, daar mag van Staaf dan weer op geschoten worden. Omdat het loosers zijn waarschijnlijk. Euh Staaf,is je gootretoriekwoordenboek zo dun Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be