![]() |
Etienne Vermeersch / Wouter Beke CD&V
Hmmmm mooi debat rond euthanasie voor ongeneeslijke en zwaar lijdende kindjes .
Wouter Beke zegt vanuit de CD&V strekking , onbespreekbaar . Etienne Vermeersch zegt. Als Wouter Beke als onwetend wezen deze zaak onbespreekbaar houd , " ik ben 78 en dan zal ik voor de rest van mijn leven , nog 2 ,3 of 4 jaar wijden aan mijn doel om de CD&V te herleiden tot een partij onder de kiesdrempel ." Dat is nu eens durven spreken . hoe mooi kan het zijn om oud te zijn en een peil bereikt hebben waarop je kan zeggen , pottenzeikers , ge kunt mij niet meer maken . Ik vind dit een zeer leuk debat . |
Vermeersch heeft in het verleden nog "straffe" dingen verteld.
Meestal werd dit met de mantel der liefde bedekt gezien zijn "verzadigde" staat op dat moment. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als etienne helpt om nelgique ten grave te dragen: fine
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zijn stem enkel in dovemansoren valt . daar twijfel ik sterk aan . En een dom wigt is is Vermeersch nu tog ook niet hé . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, altijd als onzen Etienne er is. Als een geboren West-Vlaming bijt hij zich koppig vast in het onderwerp. Een Pittbull ! ;-) |
Citaat:
|
Stel U maar eens voor dar er een nieuw tijdperk van wraak in opkomst is .
De oudjes gaan in de laatste levensjaren , als je hen toch niets meer kan maken den boel eens gaan pesten . Een nieuwe hipe . Ik ben mijn batterijen al aan het opladen , en ze zllen zich schrap moeten zetten . EINDELIJK zal het opnieuw leuk worden , de politiekers zullen hun centuurke mogen aanspannen . de nieuwe oorlog politiekers tegen onaantastbare bejaarden . heel leuk . Vrijwilligers gevraagd . en ideen ook . |
Gogogoooo, Etienne-'Benidorm-Bastard'-Vermeersch!!
|
Niemand verhindert Wouter Beke toch om zijn jongste spruit in helse pijnen een langzame "natuurlijke" dood te laten sterven?
Dit stoort me steeds aan het euthanasie-debat: de voorstanders beslissen over hun eigen leven (en mogelijk dat van hun pasgeboren kinderen in de toekomst), maar de tegenstanders willen weldegelijk over het leven van anderen beslissen! |
Citaat:
Je mag niemand van zijn leven beroven, maar je mag het hem ook niet opdringen. |
Kinderen hoeven niet te lijden omdat God en bij uitbreiding Beke het wil.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be