![]() |
Emo-politiek rond illegalen
'Zondag weer met de scouts op stap'
scott manyo niet uitgewezen naar Kameroen BRUSSEL - Scott Manyo, de scoutsleider uit Boortmeerbeek, wordt niet naar Kameroen teruggestuurd. Hij mag eerst zijn studies afmaken. Zijn lot daarna blijft onzeker. ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=K83Q12U0 __________________________________________________ ____ Is dat nu zo moeilijk om die illegalen gewoon terug te sturen naar hun land? Heel de pers voert emo-campagnes over hoe erg het wel niet is dat ze die kerel terug willen uitzetten, en het werkt nog ook. Die kerel in dit geval is hier illegaal binnengekomen, heeft verschillende keren waarschuwingen gehad van de overheid dat hij hier illegaal was en ondertussen blijft hij gewoon hier alsof er niets aan de hand is. |
Da's gewoon een project van die (extreem-) linkse lobbygroepen om de boel hier nog meer te verzieken.
|
Wat is hier precies mis mee?
|
Ik ben superfier om Belg te zijn omdat de overheid besliste om deze brave man te laten blijven en een waardevoller leven te gunnen.
|
Citaat:
Citaat:
Waarom scott manyo wel, en al die andere miljoenen (miljarden?) arme mensen niet? |
Citaat:
|
Grenzen openzetten. Alle fondsen daarentegen toedraaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toch alleen maar goed, dat we die jonge niet terug sturen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op een begeven moment heb je ook nog zoiets, als overbevolking.:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoe de immigratiestroom verloopt als alle voordelen zijn afgeschaft, werkloosheidssteun zwaar wordt verminderd, kindergeld teruggedraaid, nationaliteit moeilijker te verkrijgen wordt &c. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be