![]() |
Beke doet een belofte!!
Op het nieuws hoor ik van de familiedag van de CD&V.
Beke verkondigt daar met bravoure( voor zover hij die heeft) dat men van het kindergeld moet afblijven. Heb ik het verkeerd voor , maar ik dacht dat daar zelfs nog geen sprake van geweest is!! Heeft hij echt dan niets anders te vertellen dan zich te verzetten tegen een niet-bestaande vijand?? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Beke en beloften. Goeie grap.
Maareuh ....weet die meer ? De partij die nu aan het kindergeld komt, speelt met stemmen ;-) |
Waarom zou je kindergeld nodig hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de Chinese Volksrepubliek moet men betalen voor het recht om kinderen te hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of weet Beke meer, en komen er toch nog federale verkiezingen? |
Arme Beke.
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...0055417257.htm |
Citaat:
Plaatsen laten innemen door kinderen van werkloze zwartwerkers zou moeten voorkomen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En een lijst van zwartwerkers is er natuurlijk niet, maar ze zien wel wie werkt en wie niet he. |
Citaat:
|
Beke die een belofte doet is hetzelfde als een een gek die beweert dat men een vliegende koe heeft gezien.
|
Citaat:
Plus, zoals het nu gaat en het berekend wordt op het inkomen is het voor niet-werkenden wel heel makkelijk om af en toe hun kinderen te "droppen" voor hun eigen plezier. Voor het geld dat zij ervoor betalen krijgen de kinderen dan ook nog eens 2 maaltijden!!! |
Citaat:
Dan heb je er ook de zwartwerkers bij. |
Citaat:
Willen we echt een maatschappij waar de ene mens meer waard is dan de andere naargelang ofdat hij het geluk heeft van een vaste job te hebben? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be