Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hulp gevraagd! Vragenlijst van 3 min, maak kans op bol.com cadeaubon van €25! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171187)

WouterMDC 13 mei 2012 21:30

Hulp gevraagd! Vragenlijst van 3 min, maak kans op bol.com cadeaubon van €25!

Beste zuiderburen van Politics.be,

Ik ben Wouter en ik heb julie hulp nodig. Ik doe voor mijn bachelor Politicologie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar angst voor terrorisme en daarvoor heb ik een survey gemaakt.

De survey duurt slechts 3 minuten en als je je emailadres aan het eind van de survey invult maak je kans op een bol.com cadeaubon van €25!

Als je de link doorstuurt maak je nog een keer kans op een bol.com cadeaubon van €25! Dus naar hoe meer mensen doorgestuurd hoe meer kans.

https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...eHFTU4IW0KpB7m

Vragen, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom!

Munglik 13 mei 2012 21:38

Ik had geen flauw idee waar de afkortingen (bij de opleidingen) voor stonden. :?

Demper 13 mei 2012 21:49

Dag Wouter,

Neen.

Mvg

C2C 13 mei 2012 22:00

Bol.com is een corrupte winkel. Ik heb ooit zo'n cadeaubon gewonnen, maar die erkenden ze online niet. Heb dan uren liggen bellen met zo'n sufferd uit Holland, die amper ABN verstond.

Na veel aandringen opgegeven, want dat zwaar Hollandse accent was me te irritant geworden. Nou.

Nietzsche 13 mei 2012 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6124895)
Bol.com is een corrupte winkel. Ik heb ooit zo'n cadeaubon gewonnen, maar die erkenden ze online niet. Heb dan uren liggen bellen met zo'n sufferd uit Holland, die amper ABN verstond.

Na veel aandringen opgegeven, want dat zwaar Hollandse accent was me te irritant geworden. Nou.

:rofl:

Dus omdat jij een keer zo,n ervaring gehad hebt, is bol.com opeens een corrupte winkel?

Wat een logica weer.

WouterMDC 13 mei 2012 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6124865)
Ik had geen flauw idee waar de afkortingen (bij de opleidingen) voor stonden. :?

Aangezien ik het op nog op andere Belgische forums heb geplaatst is het misschien wel een idee om de die vraag aan te passen. Ik had er helemaal niet aan gedacht, dank voor de feedback.

C2C 13 mei 2012 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6124897)

Dus omdat jij een keer zo,n ervaring gehad hebt, is bol.com opeens een corrupte winkel?

Wat een logica weer.

Zoals in de basiscursus marketing te lezen staat genereert één ontevreden klant tien andere ontevreden klanten.

Dus da's inderdaad heel erg.

Bij Bol.com engageren ze op de klantendienst exprés mensen met zware, onverstaanbare accenten om zo klanten met klachten weg te houden. Bel zelf eens.

Niet slim van Bol, want heel de uitgebreide familie heeft Bol-brol al lang opgegeven. Wij shoppen enkel nog in onze eigen winkels. Eigen winkels eerst.

C2C 13 mei 2012 23:25

Trouwens, dit is een goedkope truuk om gratis aan e-mail adressen te geraken. ("Ik ben een student, ik doe een enquête". We kennen dat).

Hoeveel betalen ze je per batch van 100 email-adressen, "Wouter"?

The going rate used to be US$3.

Slaaf.

C2C 13 mei 2012 23:29

Bovendien, een zeer slecht opgestelde enquête. Nul op tien. Geen enkele prof kan zoiets erdoor laten. Ofwel is de Universiteit van Leiden echt op een historisch dieptepunt terecht gekomen.

Ik zal ook eens een vraag stellen. Je krijgt ook een waardebon van 25 Euro als je antwoord:

Citaat:

Stalin wordt door velen gezien als een held. Wat is hij voor jou?
1. Een super-held.
2. Een fantastische held.
3. Een geniale held.
4. Een enorme held.
5. Een heldhaftige held.
Bedankt voor uw antwoord.

Scherven A. Mok 14 mei 2012 05:02

Fijn dat we deze keer de resultaten kunnen zien.

WouterMDC 14 mei 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6125001)
Trouwens, dit is een goedkope truuk om gratis aan e-mail adressen te geraken. ("Ik ben een student, ik doe een enquête". We kennen dat).

Hoeveel betalen ze je per batch van 100 email-adressen, "Wouter"?

The going rate used to be US$3.

Slaaf.

De software waar het mee gemaakt wordt is daar veel te duur voor en alleen toegankelijk via instituties die daar grof geld voor neerleggen. Bovendien zie je dat de Universiteit Leiden er onderdeel van is. Email invullen is bovendien niet verplicht om de survey af te ronden. Ik heb de resultaten op korte termijn nodig dus leek een bon me een slimme motivatie, ik snap best dat je sceptisch bent.

Welke vragen zijn volgens jou sturend dan? Ik moet toegeven dat ik zelf ook operationaliseringsproblemen zie bij vraag twee. Probleem is dat ik met het aanpassen van de vraag mijn resultaten invalideer.

Nietzsche 14 mei 2012 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6125000)
Zoals in de basiscursus marketing te lezen staat genereert één ontevreden klant tien andere ontevreden klanten.

Dus da's inderdaad heel erg.

Bij Bol.com engageren ze op de klantendienst exprés mensen met zware, onverstaanbare accenten om zo klanten met klachten weg te houden. Bel zelf eens.

Niet slim van Bol, want heel de uitgebreide familie heeft Bol-brol al lang opgegeven. Wij shoppen enkel nog in onze eigen winkels. Eigen winkels eerst.

Wauw, jij bent echt wel stoer. :rofl:

smosty 14 mei 2012 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6124897)

Wat een logica weer.

Dat ze met een zwaar Hollands accent spreken is een feit, maar waar is de Vlaamse boeken-Multi online??????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

smosty 14 mei 2012 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WouterMDC (Bericht 6124852)

Ik ben Wouter en ik heb julie hulp nodig. Ik doe voor mijn bachelor Politicologie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar angst voor terrorisme en daarvoor heb ik een survey gemaakt.

De survey duurt slechts 3 minuten en als je je emailadres aan het eind van de survey invult maak je kans op een bol.com cadeaubon van €25!

Als je de link doorstuurt maak je nog een keer kans op een bol.com cadeaubon van €25! Dus naar hoe meer mensen doorgestuurd hoe meer kans.

Ik doe geen liefdadigheid.

Derk de Tweede 14 mei 2012 17:13

bol.com maakt de reguliere boekenzaken en CD-winkels kapot. :evil:

From_Vlaanderen 14 mei 2012 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6124895)

"F_V van **** de mainbase in Antwerpen"
*hoi, dat hoor ik"
"Khoor da oek da gij nen 'ollander ze"

Nietzsche 14 mei 2012 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smosty (Bericht 6125320)
Dat ze met een zwaar Hollands accent spreken is een feit, maar waar is de Vlaamse boeken-Multi online??????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Een Hollands accent? Er zijn meerdere dialecten in Nederland hoor.:-P

Txiki 14 mei 2012 21:02

Weer een student met een enquête?

From_Vlaanderen 14 mei 2012 21:03

Ik kende die afkortingen niet, dus ik heb maar basisschool aangevinkt.

BigF 15 mei 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WouterMDC (Bericht 6124852)

Ik ben van mening dat studenten die hier bij hun eerste post met een enquete afkomen met onmiddellijke ingang, permanent gebannen moeten worden.
Maar daar wordt in uw enquete helaas weer niet naar gevraagd...
Ik heb dus, nog maar eens, niks ingevuld.
Sorry.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be