![]() |
Hulp gevraagd! Vragenlijst van 3 min, maak kans op bol.com cadeaubon van €25!
Beste zuiderburen van Politics.be,
Ik ben Wouter en ik heb julie hulp nodig. Ik doe voor mijn bachelor Politicologie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar angst voor terrorisme en daarvoor heb ik een survey gemaakt. De survey duurt slechts 3 minuten en als je je emailadres aan het eind van de survey invult maak je kans op een bol.com cadeaubon van €25! Als je de link doorstuurt maak je nog een keer kans op een bol.com cadeaubon van €25! Dus naar hoe meer mensen doorgestuurd hoe meer kans. https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...eHFTU4IW0KpB7m Vragen, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom! |
Ik had geen flauw idee waar de afkortingen (bij de opleidingen) voor stonden. :?
|
Dag Wouter,
Neen. Mvg |
Bol.com is een corrupte winkel. Ik heb ooit zo'n cadeaubon gewonnen, maar die erkenden ze online niet. Heb dan uren liggen bellen met zo'n sufferd uit Holland, die amper ABN verstond.
Na veel aandringen opgegeven, want dat zwaar Hollandse accent was me te irritant geworden. Nou. |
Citaat:
Dus omdat jij een keer zo,n ervaring gehad hebt, is bol.com opeens een corrupte winkel? Wat een logica weer. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus da's inderdaad heel erg. Bij Bol.com engageren ze op de klantendienst exprés mensen met zware, onverstaanbare accenten om zo klanten met klachten weg te houden. Bel zelf eens. Niet slim van Bol, want heel de uitgebreide familie heeft Bol-brol al lang opgegeven. Wij shoppen enkel nog in onze eigen winkels. Eigen winkels eerst. |
Trouwens, dit is een goedkope truuk om gratis aan e-mail adressen te geraken. ("Ik ben een student, ik doe een enquête". We kennen dat).
Hoeveel betalen ze je per batch van 100 email-adressen, "Wouter"? The going rate used to be US$3. Slaaf. |
Bovendien, een zeer slecht opgestelde enquête. Nul op tien. Geen enkele prof kan zoiets erdoor laten. Ofwel is de Universiteit van Leiden echt op een historisch dieptepunt terecht gekomen.
Ik zal ook eens een vraag stellen. Je krijgt ook een waardebon van 25 Euro als je antwoord: Citaat:
|
Fijn dat we deze keer de resultaten kunnen zien.
|
Citaat:
Welke vragen zijn volgens jou sturend dan? Ik moet toegeven dat ik zelf ook operationaliseringsproblemen zie bij vraag twee. Probleem is dat ik met het aanpassen van de vraag mijn resultaten invalideer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe geen liefdadigheid. |
bol.com maakt de reguliere boekenzaken en CD-winkels kapot. :evil:
|
Citaat:
*hoi, dat hoor ik" "Khoor da oek da gij nen 'ollander ze" |
Citaat:
|
Weer een student met een enquête?
|
Ik kende die afkortingen niet, dus ik heb maar basisschool aangevinkt.
|
Citaat:
Maar daar wordt in uw enquete helaas weer niet naar gevraagd... Ik heb dus, nog maar eens, niks ingevuld. Sorry. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be