[Albino radscorpion]
Denk aan jullie zelf als albino schorpioenen en albino cobraslangen. Die vergiftig en doden hun prooi. Kan met hen moreel aansprakelijk stellen? Wellicht niet want ze zijn dieren. Maar jullie zijn mensen, met de mogelijkheid om moreel en ethisch te kunnen handelen. Dus drukken jullie je prooi een stigma op van slechtheid en dat zij verdienen om vervolgd, bestolen, verdreven en vermoord te worden. Jullie waren dus goed, maar de joden waren slecht. Vandaag lees ik op dit forum dat de allochtonen slecht zijn. Allemaal. Hun cultuur, hun religie deugt niet. Zwarten zouden zelf fysiek en geestelijk inferieur zijn.
Als buitenstaander en intellectueel ben ik de aangewezen persoon om jullie van commentaar te voorzien en jullie een analyse van jezelf te geven. Iedereen met verstand begrijpt dat het erg moeilijk, zo niet onmogelijk is om een objectief beeld van jezelf te scheppen. Jullie zijn een moordzuchtige, leugenachtige en diefachtige natie. De hele wereld is jullie prooi, hoewel ik graag duidelijk maakt dat dit door jullie elite komt. Maar vreemd genoeg is het plebs zo geïndoctrineerd dat zij het voor de elite die hen dagelijks besteelt, opneemt.
Madame de Stael had het over een tot religie verheven jachtlust. Shakespeare bespot de adel met hun voorliefde voor paarden en jachthonden, alsof zij zelf paarden en jachthonden zijn geworden. Men haalt groepen (prooi) naar Europa, die zichzelf als het ware vetmesten, waar na te zijn geslacht, dus beroofd te worden van hun goederen, hun huizen, hun spaargeld hun ondernemingen. Ook dat zij jarenlang premies betaalden, maar dan verstoken blijven van de diensten tot voordeel van Europa. De NSB’ers trokken in de huizen van de joden, die het gemaakt hadden.
Het lijkt dus alsof Tofik Dibi zich kandidaat stelde voor het lijsttrekkersreferendum van de PVV, in plaats van voor een linkse, intellectuele partij als Groen Links. Het is hem wellicht ook opgevallen dat Groen Links het moet hebben van de Marokkaanse stem. Altijd weer opvallend is dat men de andere voor racist gaat uitmaken, alsof ik mensen tot allochtonen heb benoemd en hen geografisch in bepaalde wijken, getto’s heb geïsoleerd.
Dat is wat jullie doen, de andere beschuldigen van waar jullie zelf aan te buiten gaan. Jullie bloeddorstigheid resulteerde in de dood van 90% van jullie joden en vandaag is de taal weer bloeddorstig en wel tegen allochtonen. Toch zou ik, die dit vaststelt, uit zijn op een rassenstrijd. Ik in mijn eentje door deze zaken te benoemen. Via mijn onderzoek stelde ik een cyclus van twee generaties vast voor Holocausten. Holocausten vormen deel van wat jullie beschaving noemen. De Staat organiseert de Holocaust, de PVV is slechts een symptoom, om zaken een legalistisch tintje te geven door het aannemen van onderdrukkende en discriminerende wetten.
Men creëert een situatie die onomkeerbaar is en moet eindigen met een verdrijving, besteling en moordpartij op de andere, nu dus de allochtonen. Hoe meer jullie hebben gestudeerd, hoe leugenachtiger en bloeddorstiger. Nu dreigt Tofik Dibi jullie plannetje te laten mislukken, wat hem niet zal lukken, want hij kan juist samen met Marcouch een soort Marokkaanse Raad worden die net als de Joodse Raad (1941-1943) loyaal de moordplannen van de bezetter hielp uit te voeren. Er heerst Staatsracisme in Europa, universiteiten en musea, maar ook zogenaamde anti-discriminatie bureaus zijn onderdeel van dit staatsracisme. Amnesty International wordt door de staat gesubsidieerd en is om buitenlandse regiems te destabiliseren en gedwongen regiemwisseling voor te bereiden.