![]() |
Politiek Maatschappelijk Alternatief
Wij zijn een jonge, nieuwe politieke partij gericht op een alternatieve doch betere samenleving.
Voor onze politieke strijd zijn wij op zoek naar mensen met een visie en mensen die actie willen ondernemen om samen te streven voor een betere toekomst. Ben je geïnteresseerd of wil je gewoon meer weten, stuur dan een bericht naar volgend e-mail adres voor het programma en verdere info: [email protected] |
Geef toch op z'n minst enige omschrijving. Hoe kan iemand nu weten of hij geïnteresseerd is of niet?
|
In het kort.
Wij staan voor minder bureaucratie,
werkelijke gerechtigheid, een politiek systeem dat mogelijkheid geeft tot leiden i.p.v. eindeloos vergaderen zonder werkelijk resultaat. Een overheid voor het volk in plaats van andersom. Dit alles in een gezonder en schoner leefmilieu, met eigen energie, eigen kracht en eigen middelen. Voor een toekomst voor uzelf, uw kinderen en uw volk! |
Ik ga mijn vragen publiek stellen, ik denk dat iedereen daar wat aan heeft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een systeem waarin straffen werkelijk uitgevoerd worden en waarin men duidelijk voor ogen houdt wie crimineel en wie slachtoffer is. Er blijft democratie, maar wie verkozen wordt krijgt meer zeggenschap en kan ook werkelijk zijn opgestelde programma uitvoeren. Dit kan tot op bepaalde hoogte autarkisch opgevat worden, we willen inderdaad minder afhankelijk zijn van de rest van Europa en de wereld. Dit wil daarom niet zeggen dat voor bepaalde noodzakelijke dingen geen handelsverdragen kunnen gesloten worden. Maar het is bijvoorbeeld perfect mogelijk om zelfvoorzienend te zijn op het gebied van energie en pakweg landbouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nietszeggende prietpraat idd. Men wil verandering maar men durft niet hakken omdat er dan spaanders vallen. |
Citaat:
Je moet niet alles geloven wat ze U zeggen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hogere voedselprijzen EN meer bodemvervuiling? De droomdeal van iedere Belg. Alleja, natuurlijk is het niet mogelijk om al het voedsel in België kweken. Sommige dingen groeien hier gewoon niet tenzij in dure, CO2 uitstotende serres. Dus dan maar ergens willekeurig een grens trekken tussen die gewassen waar we extra voor willen betalen om ze in België te kweken, en die gewassen waar we niet extra voor willen betalen om ze in België te kweken. En zelf onze eigen energie produceren, nog zo een droombeeld! Want iedere Belg wil het liefst van al naast een kern/steenkool centrale wonen of naast zo een mooi lawaaierig windmolenpark. Nog een geluk dat hier uranium en benzine in de grond zit, anders zouden we dat ook nog moeten importeren. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is al honderden, misschien zelfs duizenden jaren niet meer mogelijk om als individuen zelfvoorzienend te zijn op grote schaal. We hebben een 'division of labour', die de efficiëntie verhoogt van productie van goederen en dienstverlening. Onze technologische gemeenschap kan draaien zoals ze dat nu doet omdat de meeste mensen zich niet moeten bezighouden met het groeien van al hun eigen voedsel. |
Citaat:
Hoe staat U tegenover 'Multicul' dat straks wel eens in 'Islamcul' zou kunnen ontpoppen? Hoe staat U tegenover deze Arbeidsmarkt die meer om meer op een slavenmarkt begint te gelijken. ? enz. Zolang het tegenovergestelde nier kan bewezen worden wegens 'cordon sanitair' antidemocratische toestanden, gaat mijn voorkeur nog steeds naar he VB van Flup Dewinter en Rolf Annemans.8-) |
Citaat:
Vandaar: prioriteit (des prioriteiten): stoppen met de productie van toekomstige miserie generaties!!!:roll: |
Citaat:
Integendeel, omdat door de hoge levensverwachting de bevolkingspiramide naar de ouderen shift, zorg je best voor kinderen. Er gaat namelijk een tijd komen dat er te weinig jonge, werkende mensen zijn om de infrastructuur ,die een gemeenschap (voor een groot deel bestaande uit niet-werkende gepensioneerden) voorziet in noden, draaiende te houden. Dit probleem zullen we veel vlugger tegenkomen dan ware overbevolking (denk maar aan pensioenen). Momenteel is dit probleem enkel financieel (nogmaals, pensioenen), er is nog werkloosheid, dus er zijn nog altijd meer werkzoekenden dan er personen nodig zijn om de bestaande infrastructuur te onderhouden. Hopelijk zal verdere machinatie ook een buffer zijn. |
Citaat:
Ik betwijfel ten sterkste dat de gemiddelde Afrikaan 5 paar schoenen heeft, een kleerkast vol nest die hij nooit draagt, een auto om 2 km naar zijn werk te rijden, een TV met 200 kanalen (met reclame om meer nest te kopen), etc. Als wij een beetje voorzichtiger met water en energie omgingen en niet constant prul kochten die we niet nodig hadden, zou er ook al veel opgelost zijn. Voor wij klagen over een tekort aan hulpbronnen door overbevolking, wordt het hoog tijd dat we het ongebreideld consumerisme aanpakken. |
Citaat:
Allez kom, zet uw rekeningnummer hier publiek, en ik doe direct een storting. Hoeveel moet'hebbe ? |
Citaat:
Maar goed, ik neem aan dat er gewoonweg geen vijf minuten nagedacht is toen dit gelanceerd werd, en dergelijke bijgedachten er dus ook niet zullen kunnen zijn geweest... |
als u ooit in kartel zou gaan , met wie ?
|
Citaat:
www.cdenv.be |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be