![]() |
Beste Klagers & Zagers, vrienden Vlaams-nationalisten,
Zoals jullie zelf verkondigen, en ongetwijfeld geloven, staat Vlaanderen aan de rand van de afgrond terwijl onze landgenoten in het zuiden het geld bij wijze van spreken uit de lucht valt. Wel, ik heb een ideale oplossing voor jullie: ga er wonen! Als Waal krijgt u, volgens jullie: * 1 grote gezinswagen per jaar * Dubbele OCMW-steun * Een goedbetaald baantje bij de overheid om niets te doen * Jaarlijks enkele maanden betaald ziekteverlof * Een PS-lidkaart die nog een hele lijst privileges biedt Hop, hop, als jullie dit toch allemaal geloven; waar wachten jullie dan nog op?! |
We gaan daar niet wonen, omdat jullie allemaal al gezegd hebben dat jullie naar Wallonië zullen emigreren na de Vlaamse secessie ;-)
Waarom woon jij daar niet? Als er toch geen verschil is tussen Vlamingen en Walen, waarom woon jij dan in Vlaanderen? Waarom ga jij dan studeren in Leuven, en niet aan de ULB? Of aan de UCL? of aan de ULG? Zou het kunnen omdat je geen Frans kan? :lol: :lol: |
Citaat:
|
Dat zou nog wel eens kunnen gebeuren, als we met pensioen zijn.
Prachtige natuur, onvoorstelbare rust en veel andere voordelen; Trouwens: de Nederlanders zijn daar de boel aan het opkopen, en , geloof me, die zijn niet van plan om te integreren, enkel om hun zakken te vullen ! (Ik spreek enkel van bepaalde streken) |
Misschien wel een goed idee daar de grondprijzen er nog schappelijk zijn.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Andere kandidaten zijn Nieuw-Zeeland, Spanje, Zuid-Frankrijk en Griekenland. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus je geeft toe dat Vlaanderen gezelliger is dan Wallonië? :twisted: Citaat:
Citaat:
|
Kortom, Patriot! heeft weer een onderwerp opgestart waar hij zelf in ten onder gaat ;-)
|
Citaat:
|
Everytime, zeveraar!
Als ik in Wallonië zou wonen, zou ik daar Frans spreken hoor! 't Is niet omdat de franstaligen dat niet doen in Vlaanderen, dat wij dat ook niet moeten doen. Dat is weer zo'n verschil tussen Vlamingen en Walen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U kan best zwijgen, daar u liegt. |
Natuurlijk; meeleven met de dorpelingen. Daarom ook zei ik dat Nederlanders dit niet doen, Wij wel in ieder geval.
Trouwens de Walen zien liever de Vlamingen dan de Nederlanders, zopas nog dubbel en dik ondervonden! Bovendien , ik vind dit maar normaal: je past je aan aan de streek waar je leeft. Binnenshuis wordt wel verder Vlaams gesproken, want je blijft immers Vlaming in je hart. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bakje Geus? ;-) Citaat:
|
Citaat:
Waarom woont u niet in Wallonië? Als alles daar toch hetzelfde is? |
Citaat:
Waar heb ik gelogen? Of Leuven in Vlaanderen of Wallonië ligt is wel vrij irrelevant. Ik vind Luik ook een toffe stad, (maar wat te groot om gezellig te zijn.) ben ik nu een Waal?! :roll: |
Waar u gelogen hebt? Een recent voorbeeld: u zei dat u op Frank VDB hebt gestemd bijvoorbeeld, terwijl u in 2003 nog niet stemgerechtigd was. En het onderwerp BUB Liegt zijn er nog genoeg...
Dus als u zegt dat u niet liegt: fase 1 weer, ontkenning ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be