![]() |
Church of Satan
Ik had graag eens geweten wat jullie vinden van de in Amerika opgerichte 'Church of Satan'.
Bijgevoegde link naar Youtube geeft u een verrassend beeld van deze groep mensen en hun filosofie. Ik was eerlijk gezegd aangenaam verrast en herken enorm veel ideeën en waarden in hun levensbeschouwing. De rituelen spreken me echter heel wat minder aan..... Bekijk deze documentaire en je zal zien dat de vele vooroordelen smelten als sneeuw voor de zon. http://www.youtube.com/watch?v=bTX0bGRhb3E |
Ketterij, bokkenrijders vooruit!
[/k&k] Dat is dat clubje van Anton laVey toch? Een soort anti-religieuze Libertariërs die zichzelf cooler vinden als ze een sekte lijken? Ik heb er niet zoveel mee, ik laat ze lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:roll:Siiiissssssss ()
|
al even zielig als andere religieuze en semi-religieuze aanhangers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Faut le faire. Charlatans... |
Citaat:
Waarom zouden religies überhaupt een cent moeten krijgen van de overheid?:roll: |
Citaat:
Het is een vrijwillig 'broederschap/zusterschap' met een gemeenschappelijke visie op het leven en de medemens (waarbij zij de meerderheid als kuddedieren beschouwen...en terecht trouwens:twisted:) Brian Hugh Warner (als artiest beter bekend als Marilyn Manson) is een zéér representatief sympathisant van de beweging. En als je een beetje door het hele showgedoe kijkt, zal je merken dat deze man een zeer scherpe analyse maakt van de mensheid (bekijk eens een interview met MM). 'The beautiful people' gaat over de domme massa, 'the Nobodys' vertelt hoe we doelbewust 'lomp' worden gehouden door o.a. de religies |
Satanisten zijn echt niet een klein clubje ergens diep weggeborgen. Dat heb ik ook altijd gedacht, maar we worden wereldwijd geregeerd door een satanische cult!
Je moest Hollywood eens doorlichten! Barst van de satanisten! Daar is LaVey een soort 'icoon' en in de film "From Paris with love' is John Travolta bijna de gelijkenis van LaVey. Btw Hollywood komt van de druiden die met hun toverstokje hun toverkunsten (zwarte magie) over ons uitstorten (Holly-Wood) Men kan zich ook eens gaan verdiepen in de hogere graden (>33) van de vrijmetselaarij. Dat zijn nl. ook satanisten! Dat is op te zoeken in de werken van een zeer hoog aangeslagen (binnen de vrijmetselaari) man, Albert Pike. En bezie dan eens hoeveel mensen op hoge posten (politiek, media, universiteiten etc.) een vrijmetselaarijgraad hebben hoger dan de 33ste! Neem dan de volgense stap en die is dat satanisten alles 'omdraaien'. Dus hebben ze het over 'vrede'dan bedoelen ze oorlog etc. En satanisten hebben er geen enkele moeite mee om te liegen. Snapt U nu waarom er in de politiek zo veel gelogen wordt? |
Citaat:
Dan hebben ze mijn zegen. ;-) Citaat:
|
en natuurlijk zijn Satanisten religieus! Als een satanist zegt dat ie dat niet is geloof ik hem toch niet, omdat ik per definitie een satanist niet geloof! Het zijn leugenaars van de bovenste plank!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aangepast:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be