![]() |
Kris Peeters oorzaak breuk kartel??
Dehaene schrijft in zijn memoires dat Kris Peeters de breuk met het kartel heeft doorgeduwd.
Ik heb het boek niet gelezen, dus kan er mij iemand wat meer daarover vertellen?? |
Kris? ben je hier?
|
Dehaene zijn memoires?
Wat kan je leren uit de opgeleukte herinneringen van een pathetische leugenaar en ordinaire zakkenvuller? Hoogstens hoe je ermee weg komt... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was altijd effectief en/of evident, maar voor de rest geen commentaar.;-) Waarom dan nu een 1000 bladzijden tellend boek, om niet uit te leggen dat hij een maffiosi was en is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, Leterme stond in september 2008 klaar om naar de koning te gaan om het ontslag van de regering aan te bieden en het kartel te redden. Dit voorstel heeft het niet gehaald in de CD&V partijtop.
Op dat ogenblik is Peeters de eerste figuur van CD&V geworden en is die partij sindsdien alsmaar Belgicistische geworden. Gewoon een vaststelling. Kris Peeters is een Belgicist, net als zijn volksverradende vriend Beke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CD&V heeft N-VA aan de Vlaamse regeringsdeur gezet nadat N-VA op het congres de federale onderhandelingen voor dood had verklaard. Of dat onder invloed was van Kris Peeters: eerlijk gezegd, geen idee. Maar het valt me wel op dat die bewering uit de mond komt van een ACW'er die met lede ogen moet aanzien dat de enige sterke man die de CD&V nog heeft, een unizoman is met nogal wat raakpunten met N-VA. Ik vraag me af of dit toeval is. |
Citaat:
De bekende en aloude CVP traditie van de onvermijdelijke vadermoord. Het probleem is dus, volgens u, dat de "vaders" zo ongeveer "op" zijn...zo'n beetje zoals de walvissen en Panda's....en nu moeten ze stilaan elkaar opvreten...kortom...de tjeven verdienen niet beter...:lol: |
Citaat:
Die laatste is trouwens politiek-territoriaal gezien "dakloos", want hij woont in Brussel en zal daar nooit meer verkozen geraken na de splitsing van BHV. Vraag is dus hoeveel hij waard is indien hij opeens verhuist naar een andere provincie. Ik hoorde hem onlangs weer beweren dat hij w-vlaming is: die haring zal niet braden vrees ik langshier, hoewel het voor een cd&v'er op dit moment nog de enige provincie is waar ze nog wat sterk staan (dankzij leterme in ieper) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens , om de partij niet te veel schade te doen kan je beter afleiden met een crpul en zijn schandaal waar toch niets meer tegen te doen is . zo zet je de fratsen van Leterme een beetje uit de wind . Daaaaaaaag Yves , tot 2014 doeiiiiiiiiiiii |
Citaat:
Je gaat me toch weeral niet laten terugkomen hé :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be