![]() |
de media zijn het blijkbaar niet vergeten...
http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie...eeft-hem.dhtml
Ik dacht dat de media de aanval van BDW hadden doorgeslikt, maar deze leukerd van een fotograaf pakt zijn partijgenoot op een ludieke manier eens terug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu snap ik waar hun naam vandaan komt :
"Het Laagste Nieuws". |
Citaat:
Je staat dan ook alleen maar aan de kant van de Europese gedachte, omdat je onder de "linkse Europese partijen" ook in Vlaanderen meer "sociale rechtvaardigheid" kunt opdringen in weerwil van de weigering van Bart De Wever om zijn verantwoordelijkheid op te nemen. |
Citaat:
Verder ben ik wel akkoord, als Europealist, dat de sociale zekerheid op Europees vlak gestroomlijnd moet worden, zodat het zeker niet als element in de concurrentiestrijd een rol speelt die het nu nog kan spelen. En aangezien je landen als de UK de arm niet kunt omwringen, zitten we nog een tijdje de kat uit de boom te kijken. |
Ik had niet veel beters verwacht van het HLN. Van alle kranten moet dat toch wel de ergste zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een infantiel gedoe zeg
trekt de S-PA daarmee naar de verkiezingen misschien? |
"Joepie, straks is der untergang van de nva begonnen!!"
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zijn volste recht om te ontkennen dat hij voor het premierschap ging en zichzelf een "I am not running for president" gehalte aan te meten. Hij moet echter wel de verwachting inlossen en de macht grijpen. Dat is de essentie van politiek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be