![]() |
Hemelvaartsdag.
Vandaag is het Hemelvaartsdag en het is goed om daar even bij stil te staan.
Want voorwaar ik zeg U: Jezus is nooit ten hemelen opgevaren, want daar boven is echt geen hemel te vinden, wat de moderne sterrenkunde en ruimtevaart wel afdoende heeft bewezen. Wubbo Ockels is wel omhoog gevaren en heeft nog steeds geen melding gemaakt van ene hemel, noch heeft hij daar ene Jezus gezien. Wel is de hemel in de mens zelf, in zijn eigen innerlijk. Dat is de plek waar de mens ook werkelijk is en ook altijd is geweest (in allerlei vormen van leven overigens, met name als microwezentje). Ook is de mens op aarde en in het algemeen in het heelal. Die twee zijn altijd al een eenheid geweest in alle eeuwigheid. Kortom: Gods Rijk (het heelal) en Gods Hemelrijk ( het innerlijk van de mens zelf), dat wil ik bij deze voor vandaag even apart openbaren. Voorwaar ik zeg U: ik zal terugkomen als harriechristus op aarde.....:cheer: |
Mooi Harrie.
Goed gezegd. Misschien ben ik het zelfs gedeeltelijk met jou eens wat deze post betreft. |
1 Bijlage(n)
net te laat!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Twijfel nooit aan uw eerste en enige apostel waarop gij uw kerk zult bouwen: Supe®stavus Maximus I, heerser der microwezens van hier tot Sjakamakka! |
Het begrip "Hemel" kan je niet wetenschappelijk definieren, omdat de "Hemel" zich buiten het waarneembare heelal bevind. Daar gelden de klassieke natuurwetenschappen niet.
De "Hemel" / Het Rijk Gods bestond al lang voor de "Big Bang" van ons universum. Na onze dood zullen gaat onze ziel naar het Rijk Gods, daar zal alles duidelijk worden. |
Max van Dietschland , oneindig NIET-akkooord !!
OFKan je efffectieve bewijzen tonen ?? Citaat:
(Grapjeuuuuh:) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Deze is een hogere en vrijere werkelijkheid. De mens is constant in zijn eigen innerlijk, dus in de hemel. En in wezen is de mens ook God zelf, eeuwig en oneindig, net als God dus. Citaat:
Ook het heelal is eeuwig, net als de hemel. Citaat:
Maar niettemin is de hemel ook reeds in de mens zelf en kan Gods Rijk ook op aarde komen als de mens dat wil en Mij wil geloven, beter: begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maak je maar gereed en vlieg er heen.....:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Met welke vlucht vertrek ik? Kan er een ticketje businessclass af? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er liggen goddelijk wijnen in, dat wel... |
Citaat:
Je hebt die wijn toch uit kraantjeswater getoverd? |
Citaat:
Voorwaar ik zeg U: met engelen zullen zij vliegen op de golven van hemelse klanken. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be