Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mobistar: beestig incompetent (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171291)

Boadicea 17 mei 2012 19:28

Mobistar: beestig incompetent

Mensen, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar sinds Mobistar op hun beestige formules is overgestapt, zijn ze blijkbaar elke vorm van menselijkheid verloren.

Op zaterdagnamiddag kreeg ik plots een bericht dat mijn abonnementskrediet op was, terwijl ik amper gebeld had.

Ik begreep het niet, maar op de hulpdesk niemand bereikbaar. 's Avonds checkte ik mijn krediet en mijn rekening was plots enorm opgelopen.

Gezien ik dus een abonnement heb, belde ik maar om mijn SIM kaart te blokkeren, want ik werd met het uur armer.

Maandag kon ik eindelijk iemand van de helpdesk bereiken. Blijkbaar had het iets men mijn internetinstellingen te maken en moest ik het in het Mobistar center in orde laten brengen.

Ik dus maandagvoormiddag naar mijn dichtsbijzijnde Mobistar center en daar deed men iets aan mijn instellingen, dat ik dus niet meer online zou moeten kunnen met die gsm.

Ondertussen vroeg ik ook aan om mijn SIM kaart met nummerbehoud weer in orde te kunnen brengen.

Dinsdag belde ik terug naar de helpdesk, want ik zou mijn abonnementsformule moeten aanpassen, om terug op het internet te kunnen, zonder oplopende rekening, maar ik zou dus een nieuwe SIM kaart moeten hebben, omdat men de oude niet gedeblokkeerd kreeg.

Dus opnieuw naar Mobistar, nieuwe SIM kaart gekregen en enkele uren laten ingestoken, waardoor mijn gsm blokkeerde. Goed, nieuwe gsm gekocht, omdat mijn oude toch al wat versleten was.

De volgende ochtend belde ik naar de Helpdesk om te vragen hoe het nu zat met mijn bereikbaarheid, want ondertussen zat ik al 3 dagen zonder netwerk en gelukkig kan ik nog een tweede gsm gebruiken, maar die is eigenlijk niet van mij.

Vrienden klagen ondertussen dat ze me niet kunnen bereiken. Als ik mezelf bel, is het nummer niet toegekend.

Wat meldde men mij vrolijk woensdagochtend? Dat ze niet wisten dat ik een nieuwe SIM kaart had, die moest geactiveerd worden. Dat ik een nieuwe abonnementsformule had en een verzekering op mijn nieuwe gsm, wist men wel.

Dus opnieuw SIM kaart activatie aangevraagd.

Wat nu? Ik zit nog steeds zonder netwerk. Ik heb een mooie, nieuwe gsm, waar ik dus niets mee ben, omdat de operator te laks is om mijn SIM kaart terug in orde te krijgen.

Het ligt niet aan Mobistar. Volgens hen is mijn nummer toegekend en staat alles open. Het lag aan mijn SIM kaart, dus die is vernieuwd, maar niet binnen de 48 uur zoals beloofd, geactiveerd.

Ik ben het dus strontmoe en ben van plan om van operator te veranderen, maar zit nog onder contract met Mobistar, die terwijl ze me dus geen dienst verleenden, wel mooi het geld van mijn rekening gehaald hadden.

Ik moet dus nog geld ophoesten voor een aangetekende brief om mijn contract op te zeggen en ze willen me daar nog kosten voor rekenen, terwijl ze me gewoon niet leveren waarvoor ik betaal.

Dit grapje heeft me tijd en geld genoeg gekost en Mobistar is zo vriendelijk me nog uit te lachen ook en me door te verwijzen naar diensten, die helemaal niets met de zaak te maken hebben, zoals Digipolis en de Antwerpse gemeenteraad.

Ik ben dus van plan om van provider te veranderen, maar wens dit mee te delen, dat Mobistar incompetent is om SIM kaarten te activeren, dat ze amper bereikbaar zijn op hun klantenlijn en dat je je poten van onder het lijf kan lopen naar hun center.

Ze zijn dus zo traag als een slak, zo doof als een kwartel, want ze verstaan gewoon niet wat je vraagt en doen alles behalve dat en hebben het ego van een spotvogel.

Ik ben dus zeer malcontent en mijn vertrouwen in Mobistar meer dan kwijt, waardoor ik dus niemand aanraadt er bij te blijven.

Als ik maandag nog steeds zonder netwerk zit, wat volgens mij ook zo gaat zijn, zit ik meer dan een week zonder netwerk, maar wel met abonnement, waarvoor ze me blijven aanrekenen.

En dan schrikken ze er van dat een mens op den duur nog liever terug wil naar zijn oude provider, waar ik misschien door gestalkt werd door de commerciƫle berichten en telefoontjes, maar waar ik altijd ontvangst bij had. Onlangs belde ze me nog dat ik naar hen terug kon komen en dat ze de kosten van voortijdige opzegging van Mobistar gingen regelen voor mij. Jammer dat ik toen nee gezegd had. Nu kunnen ze me niet meer terugbellen, want mijn nummer is niet meer bereikbaar.

Ratatosk 17 mei 2012 20:01

mobile vikings

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be