Supe®Staaf |
18 mei 2012 10:01 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
(Bericht 6129817)
U mag van mij denken wat U wil , en nogmaals , ik heb niets tegen homosexuelen , en zeker geen haat .
Maar manifestaties organiseren alsof zij het normale zijn vind ik er ver over .
|
ik dacht dat je vraag ging over al dan niet natuurlijk.
Je switcht hier plots naar de vraag: "Normaal of abnormaal?"
En dat is een andere kwestie.
Homosexueel verkeer is minder voorkomend dan heterosexueel, en in die zin kan je gewagen van abnormaal gedrag, inzoverre het van de norm afwijkt, zonder uiteraard morele connotaties er aan vast te hangen.
Citaat:
En ik vind het heel jammer en beperkend dat je om deze problematiek aan te kaarten of in vraag te stellen genoodzaakt bent om schunnige woorden te gebruiken .
|
Een grote boodschap stinkt even hard als een stront.
Wie maalt er om wat moet doorgaan voor 'proper' taalgebruik.
Citaat:
Ik denk niet dat een anus in zijn natuurlijke oorsprong gemaakt is om in te neuken of om een penis in te penetreren .
|
We zijn niet gemaakt, we zijn zoals we zijn, en of het nu zin heeft of niet: wat mogelijk is, valt binnen het kader van wat de natuur zelf 'toelaat', daarbinnen zitten we 'gevangen', en we hebben niet de mogelijkheid om tegen de natuur in te gaan.
Citaat:
Als jullie beweren dat een anus wel geschikt , ontworpen en een natuurlijk lichaamsdeel is om in te neuken , dan moet ik U bekennen dat ik en mijn vrouw uit vrije wil hebben besloten hebben om die optie NIET te gebruiken , en ons sexleven , lijd daar absoluut niet onder .
Het is absoluut geen gebrek of tekortkoming en we zijn niet dom omdat we van niet beter weten .
|
Uw specifieke voorkeuren hebben geen hol te maken met de grond van de discussie.
Citaat:
Ik denk eerdere dat het getuigt van menselijk respect en beheersing .
|
Moet je je daarvoor beheersen?
De meeste mensen laten het vanzelf na hoor.
Je zit dus blijkbaar toch met een weerhaakje aangaande deze materie...
Citaat:
Ons poepke mag best eens oppervlakkig gestreelt worden , maar het is een eenrichtingsverkeer om te kakken.
Moeten wij ons nu nederig excuseren omdat we on ol enkel gebruiken om te scheiten ?
of weten jullie dergelijke taal enkel te respecteren van een paar omhoog geprezen schunnige taalschrijvers .
|
U doet maar, u laat maar, wat je ook uitvreet, het is nooit tegen de natuurwetten.
|