![]() |
de Belgische pravda doet het weer
Vandaag op deredactie.be:
"Nieuwe peilingen fluiten Syriza terug". (het gaat dan over de Griekse crisis). Nu, wat blijkt: - het gaat om 1 (één) peiling. - niet eens een feitelijke bronvermelding. Wiens peiling? Hoeveel deelnemers? - en dan de cijfers: Syriza "slechts 23,7%". Met de verkiezingen was dat nog 16.8%. Een stijging van zeven procent heet tegenwoordig dus "terugfluiten". Goe bezig, vrt. |
Och ja, bolleke, iets ernstigs moeten we van die propagandakanalen toch niet verwachten, he.
|
De veeërtee doet het weer.
Enfin, minder straf deze keer, en wellicht eerder uit onbegrip en slordigheid dan kwade wil, maar 't valt toch wel op. "Russische sekte leefde jarenlang onder de grond". http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1397440 Geïntrigeerd was ik wel, en dacht aan een of andere Orthodox-christelijke of misschien neostalinistische groepering die de teloorgaande Russische cultuur probeert te bewaren of zoiets. Blijkt dat het om een Islamistische sekte gaat. Die mensen spreken zelfs geen Russisch. In het geheel niks Russisch aan. |
Zomer verklaart veel. Internet journalistiek.
|
Ruim anderhalf jaar kijk ik niet meer naar de VRT. Ik kan die mensen niet meer rieken of zien en het is niet goed voor de gezondheid. Wat betreft nieuws: soms eens naar het nieuws op VTM.
Alle andere nieuws lees ik via krant of internet. De VRT gaat er nog steeds van uit (blijkbaar), dat zij de enige nieuwsbron is met de volle waarheid in pacht. Wat een (bewust) wereldvreemde zender. |
De VRT heeft geen toekomst meer
Euthanasie of de lange lijdensweg? Either way, my best |
Citaat:
Weet ge waarom? Omdat u ergeren uw hobby is, kleine brompot. |
Citaat:
Ik kan u dat niet kwalijk nemen, iedereen heeft recht op een afwijking, ook de grootste zieligaard |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt ons een deugd! We gaan dat zo trachten te houden Het is gezond en amusant....weer een argument voor de overbodigheid vd VRT Waarom betalen voor Xavier als we hier the real thing hebben |
Citaat:
Zie je wel! |
Citaat:
ik denk dat ik ongeveer sinds eenzelfde periode ook deze houding heb aangenomen. Het verbaast me dat ik zelfs nog liever VTMnieuws kijk dan VRT. Van Terzake en Kathleen Cools krijg ik ondertussen boebelen. |
Citaat:
We zullen maar niet vragen wat uw punt nu is, het geluid van een hol vat kan ik nu missen |
Citaat:
Bong .... Bong ..... Bong ..... |
Citaat:
|
Eigenlijk zou ik geld moeten vragen voor de kleine zijn ergernis-sessies...
Maar ja, ik ben dan ook véél te goed. |
Citaat:
"Gisteren naar de VRT gekeken?" "Ja! Het trok weer op niks!.." :lol: "Hebt ge het opgenomen?" |
Citaat:
De VRT negeren is dus géén optie. Die propagandamachine moet gewoon kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be