![]() |
Even mezelf voorstellen...
Een goeie dag dames en heren,
:onfire: Graag had ik mezelf even voorgesteld als een nieuw lid van dit forum. Hopelijk zullen mijn bijdragen geapprecieerd worden door de actieve participanten, de moderatie en de zwijgende meerderheid. (Zeker die laatste aangezien we hier voor het gros met Vlamingen te doen hebben) Afin, mijn naam is doctor Poep, zoals u al gemerkt hebt. Hippolyte Adriaanszoon Poep, geneesheer en tevens houder van een doctoraat in de fysiologie, Suid-Afrikaan van bloede maar huidig woonachtig te Lekkerkerk (NL). :bday: Om mezelf zo goed mogelijk voor te stellen heb ik een rijmpje uitgedacht. Graag had ik van elkeen die dit leest gevraagd om even luidop mee te zingen. De tekst is, zoals U zult zien, nogal vlot: OK, van je één, van je twee... ===================== Doctor Poep is mijn naam en groot is mijn faam zo er geen twee bestaan en ik lust geen banaan Doctor Poep is mijn naam als een raket naar de maan hier is het rap gedaan want doctor Poep is bekwaam Doctor Poep is mijn naam en ik maak wel reclaam dus nu allemaal mooi tesaam: "doctor Poep is zijn naam!" Doctor Poep is mijn naam hereniging der Nederlanden dat wordt Poepland! Poeperdepoep! (x3) |
Hoe lang gaat ge blijven? :lol:
|
zo lang mogelijk
nadruk op dat laatste lol |
Welkom wij zien elkander weer
|
:rofl:, geniaal.
|
Ik vrees dat de weledelzeergeleerde heer Poep slechts voor korte tijd onze gast gaat zijn. Sneu.
|
een vreemdeling :shocked!:
|
Hoi Doctor met de -euhmmmm- mooie naam.:-)
|
Citaat:
|
wiens dubbelnick ben jij :rofl:
|
Citaat:
|
Waarom houden Nederlanders zo van kaka? Als ge googlet naar "The sex life of the average Dutch man" komt ge onmiddelijk uit bij scatologische sites.
Ik begrijp dat dus niet. Enfin, ik begrijp wel waarom ze hier bij ons in Vlaanderen komen eten. Want die kroketten uit de muur hebben inderdaad iets van een met broodkruim overgoten drol. Nederland en poep. Het is een onafscheidelijk paar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doctor Poep is een dubbelnick die ik zo weinig mogelijk gebruik.
|
Citaat:
Wat natuurlijk wél gebeurd, is dat google je persoonlijk zoekgedrag gaat onthouden. Als iemand een aantal keren zo'n scat sites bezocht heeft, dan kunnen termen als "sex" en zoals je wil "Dutch" geredigeerd worden als scatologische resultaten op je eerste pagina na googlen, weet je wel. Je hebt jezelf mooi te kijken gezet jongeman. Foei zo'n vieze troep, je moest je schamen! |
Citaat:
|
Citaat:
Google onthoudt inderdaad je persoonlijke zoekvoorkeuren, 't zoekresultaat is dan ook navenant. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
wat een rotzooi die computerwereld! Kunnen we dit niet politiek recupereren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be