![]() |
mei-poll (nog 145 dagen) met poll
wat gaat het worden ?
|
Voor de Gemeenteraad van gemeente G is het weinig relevant dat partij P verwachte uitslag U haalt in de andere gemeenten van staat S.
Dit soort peilingen zijn enkel interessant voor graaiers en partijslaven. De slaafjes van welke partij worden het meest beloond, kan je eruit afleiden (als het een representatieve peiling zou zijn), niet wat de situaties in de gemeenten zijn. Moest het werkelijk iemand interesseren: ik denk dat in mijn gemeente Groen de beste keuze is. |
Cd&v
|
in een gemeente waar nog een bos te redden valt kan je soms beter groen stemmen;
ik zou Groen! eens 6 jaar aan het werk willen zien met 50% vd stemmen in Vlaanderen, ik denk dat we nadien een put vinden waar geen gras meer wil groeien |
In Antwerpen wou ik nog wel voor Cd&V gaan, maar niet voor het kartel met Sp.a
Wellicht wordt het dan O-VLD in die zin dat: Yo' want money? Yo' gots to work mo'. Er mag hier best een liberale koers worden gevaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CD&V-N-VA, wegens de standpunten m.b.t. mijn gemeente. Verder heb ik het niet zo met die partijen.
|
Citaat:
En op welke manier zou Turtelboom de stad onleefbaar maken? Meer nog, wie kan het beter en op welke manier zou die de stad wél leefbaar maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag maar aan another jack. |
Citaat:
Waar blijft de nieuwe gevangenis, de opvang voor crimininele jongeren, het uitwijzingsbeleid voor illegalen, ...? N-VA: "Illegalen gaan massaal vrijuit" N-VA: "Vier miljoen euro nutteloze investeringen in politiekazerne Wilrijk" 1 op 7 (2011) en 1 op 5 (2010) gevatte daders in Antwerpen zijn minderjarig (-18 jaar) Nu ja, niet dat Turtelboom van plan zou zijn in de praktijk ook te gaan zetelen in de Antwerpse gemeenteraad moest ze verkozen worden. |
Citaat:
En elke politicus heeft wel één of meerdere blunders begaan. Her en der zijn inschattingsfouten mogelijk. Het zijn ook maar mensen, geen supermannen- en vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier trouwens niet over de vorming van een federale regering maar over lokale besturen. En er zijn ook een hoop nieuwe mensen bij o-vld gekomen die zich verkiesbaar stellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be