![]() |
De anus .... als orgaan .
Sorry , ik ben het grondig beu .
Nee deze draad gaat NIET over homosexualiteit . Het gaat hem over het orgaan " de anus " Er zijn vele opvatingen en interpretaties mogelijk over het menselmijk lichaam en zijn oorsprong . Zijn we geschapen - een natuurlijke oorsprong - een evolutie - een product van een biologisch proces , of iets anders . Waar onze vormgeving en organen ook hun oorsprong en ontwikkeling vonden . De hamvraag van deze draad is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is de anus een orgaan dat bestemd is als sexueel object of om penetratie te ontvangen . |
Jaaa, piemel er in, en neuken maar!
|
Dit kan je niet menen... nog een draadje???
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie weet is Elio helemaal geen fan van anale seks Dat is juist zo mooi: Die zaken zijn privé |
Citaat:
|
Citaat:
De mens vindt dat uit. fantasie is onbegrensd. Een anus is net zoals een vagina is ook nooit bestemd geweest om dildo's te ontvangen. Dat groeit niet aan bomen. Allemaal uitgevonden. |
Citaat:
Overigens verkies ik YGWYS -you get what you see - toon het dus beter direct, je kan er niet op rekenen dat links geopend worden. |
Citaat:
De anus dient in de eerste plaats om te schijten. Wie geen anus heeft heeft een probleem. Vertel eens tegen je lief dat een mond dient om te eten, te drinken, en te praten. En niet om te pijpen. Allez, wat wil je nu uiteindelijk zeggen ? |
Op de meeste beweringen hier zou ik en zal ik Kweenie kunnen antwoorden.
|
Citaat:
|
Het is bewezen dat wanneer bij het vrijen de vrouw een vinger in de anus zou steken de man vlugger klaar komt. Dus klarekijk zijn opvatting erover is niet juist ;)
|
Citaat:
ja dat zal wel natuurlijk voorbestemd geweest zijn. Klarekijk zijn opvatting is altijd juist binnen zijn persoonlijke leefwereld. |
Klarekijk, ben je gelovig?
|
24 replieken en nog maar 1 keer bekeken, hoe kan dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be