![]() |
De Vraag der Vragen
Op welke (vooralsnog) onbeantwoorde vraag zou je ooit het antwoord willen kennen? En waarom is dat voor jou zo belangrijk?
|
Het zou een immens verlies voor de mensheid, het universum en mezelf zijn als er na de dood geen restant van mij zou blijven bestaan. Dus zou ik voor de geruststelling van allen en alles willen weten of dat zo is of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug on topic graag. :-) |
Citaat:
|
Ik kan niets eeuwigdurends aan mezelf ontdekken - een deel van mij sterft dagelijks af, een ander deel groeit ahw aan. We zijn slechts stof en tot stof zullen we vergaan.
Misschien zijn er personen gemaakt van harder stof die minder last hebben van vergankelijkheid... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ola, wacht even, en jij gaat ze dan beantwoorden?
Ik stel mijn Vragen der Vragen meestal aan de Koran en krijg op bijna miraculeuze wijze - God zij dank en geprezen - altijd een antwoord dat voldoening schenkt. Dus thanks, but no thanks. :-) PS. ter illustratie: http://www.youtube.com/watch?v=CcxzIE4xxrI |
de vraag die mij hier het meest kwelt: waarom nemen sommige mensen dit forum zo serieus?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoelang het mensenras kan overleven. Raken ze ooit af van deze planeet en koloniseren ze andere sterrenstelsels om dat overleven te verzekeren?
|
Citaat:
Maar oké, mijn vraag aan u: wat vind je van mij? :-P |
Citaat:
- Is er leven buiten deze planeet? - Kan de mens overleven op een andere planeet? |
Ik vraag mij af hoe de aarde ontstaan is. Enfin; alle hemellichamen. Ook vraag ik mij af wat er onder de sfinxs en de grote piramides nog allemaal verborgen ligt. Denk dat maar een fractie gevonden werd van wat daar in de grond steekt.
Waarom dat zo belangrijk voor mij is? Heeft mij altijd al geboeid, van kindsbeen af. Als 10-jarige heb ik veel zaterdagen in de bib doorgebracht om meer te weten te komen over het oude Egypte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zijn er zo weinig vrouwelijke wetenschappers en filosofen (bekend)?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be