![]() |
Dat in Quebec te doen is deze lente. Brutale lente.
http://youtu.be/qLvsy4eLAwk
Which side are you on, boys? Bekijk zeker ook de 5e minuut van het filmpje. Dank. |
lang leve de politie :roll:
we hebben hier hetzelfde probleem, veel arrogante en agressieve marginalen die anders geen werk vinden worden agent. niet alle agenten zijn slecht natuurlijk maar het is toch een spijtige tendens |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Tja, politie is nu eenmaal fascistisch tuig dat het status quo en de bestaande orde moet verdedigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol, lekker objectief dit filmpje, gewoonweg een complicatie van allerlei gewelddadige acties van de politie, en dan is elke politie-agent crapuul?
Ik heb het zelf niet zo op politie, ligt aan ervaringen enz.. Maar ik wil wel graag objectieve bronnen, en dit is alles behalve objectief. Het enige mooie aan het filmpje is die oude man aan het einde, wat een held. |
Citaat:
Verwar de politie niet met de bescherming van Uw persoon en eigendom. |
Ik zie gewapende mensen slaan en pepperspray spuiten op ongewapende mensen die over het algemeen stilstaan.
Mag gezegd dat dit niet objectief is, maar wat houdt de politie tegen een filmpje te maken met hun kant van de feiten? |
Citaat:
|
Die agenten hadden er nog veel harder op mogen kloppen.
Velden met patatten gaan uittrekken, universiteitsgebouwen afbreken, bankgebouwen vandaliseren, straten bekladden, auto's vernielen, verkeer stilleggen, en vooral niet iets constructiefs gaan doen want da's kapitalistisch. Bende uitvreters. |
En als er iemand in mijn gezicht staat te schreeuwen en zich aan te stellen gelijk die oude pee zou ik minder terughoudend zijn dan die agenten.
|
Citaat:
Kapitalisme is destructief, de vrije markt is constructief. Groot verschil. |
Citaat:
Proficiat bij deze. |
Citaat:
|
Citaat:
De dingen die je niet gaat zien in de video bijvoorbeeld: Studenten die voor de rechtbank eisen dat ze school kunnen volgen, maar gewelddadig verhinderd worden naar de lessen te gaan. Riot police break human chain in front of college Gemaskerde bendes "griekse studenten" die de campus afschuimen op zoek naar studenten die les willen volgen. Greek Students Lead Riot at Quebec University Hier zijn gewoon professionele relschoppers aan het werk. Tijd dat ze daar eens wat minder voorzichtig mee omgaan. |
Citaat:
Citaat:
The cost of Charest’s cowardice: Good students are being sold out |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be