Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Radicaal uw leven omgooien - durft ge? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171449)

C2C 23 mei 2012 20:40

Radicaal uw leven omgooien - durft ge?

De meesten onder ons zitten in een brave routine van opstaan, naar het werk bollen, hard werken, (kinderen ophalen), naar huis, eten, wat seksen, en in slaap vallen. Elken dag hetzelfde. Een paar weken vakantie.

De meesten onder ons dromen er nochtans ook van om plots eens helemaal iets anders te doen. De zekerheden los te laten. Te doen wat men echt graag zou doen.

Maar slechts enkelen durven.

Waar staat gij op een schaal van durf? 1 is dromen, 10 is de daad al gesteld hebben.

Xenophon 23 mei 2012 20:41

10

eno2 23 mei 2012 20:43

10

9 is ook goed, dat is ermee bezig zijn

eno2 23 mei 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6136734)
10

Wat hebt ge dan wel gedaan?

Txiki 23 mei 2012 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6136731)
De meesten onder ons zitten in een brave routine van opstaan, naar het werk bollen, hard werken, (kinderen ophalen), naar huis, eten, wat seksen, en in slaap vallen. Elken dag hetzelfde. Een paar weken vakantie.

De meesten onder ons dromen er nochtans ook van om plots eens helemaal iets anders te doen. De zekerheden los te laten. Te doen wat men echt graag zou doen.

Waar staat gij op een schaal van durf? 1 is dromen, 10 is de daad al gesteld hebben.

30, alé, 3 keer 10 en er zit een vierde 10 aan te komen. Of een 8 of een 9, valt nog te bezien.

Den Duisteren Duikboot 23 mei 2012 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6136761)
30, alé, 3 keer 10 en er zit een vierde 10 aan te komen. Of een 8 of een 9, valt nog te bezien.

Je gaat het bier afzweren?

Txiki 23 mei 2012 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 6136763)
Je gaat het bier afzweren?

:lol: Nee, zo erg is het nu ook weer niet...

Bovenbuur 23 mei 2012 21:31

Iedereen een tien, dat geloof ik dus niet hè? Een tien is onder een nieuwe identiteit in een nieuw land met een nieuwe taal een nieuw (of geen) beroep uitoefenen, nieuwe hobby's hebben en een compleet nieuwe levensstijl aannemen (bijv. van een vast lief naar elke nacht een ander). Zolang bijvoorbeeld je woonplaats en je vriendenkring hetzelfde blijven zit je hooguit op een drietje, binnen je eigen land kom je niet veel verder dan een zes of zeven. Wel serieus blijven hè?

Bier afzweren is een een, een twee als je echt verslaafd was.

Pericles 23 mei 2012 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6136731)

Dat van dat elke dag wat seksen , is dat standaard ?
Zo ja , kan u dat schriftelijk aan mijn vrouw bevestigen ? 8-)

vrijevlaming 23 mei 2012 21:35

ik heb mijn succesvolle en goedbetaalde andere carrierre aan de kant gezet om een job te gaan doen waar ik bakken minder verdien, minder toekomst in heb, meer moet voor werken, minder zelf te zeggen heb, minder stabiel werk heb, meer weg van huis ben,...

wat is dat dan? Heb nu een tien aangeduid. Maar als je daadwerkelijk naar het buitenland moet voor een tien: zit er nog aan te komen. Canada, nieuw zeeland of zuid afrika. Nog twee jaar of zo en ik ben weg (tenzij ik tegen dan minister ben, trolololo)

Txiki 23 mei 2012 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6136799)
Iedereen een tien, dat geloof ik dus niet hè? Een tien is onder een nieuwe identiteit in een nieuw land met een nieuwe taal een nieuw (of geen) beroep uitoefenen, nieuwe hobby's hebben en een compleet nieuwe levensstijl aannemen (bijv. van een vast lief naar elke nacht een ander). Zolang bijvoorbeeld je woonplaats en je vriendenkring hetzelfde blijven zit je hooguit op een drietje, binnen je eigen land kom je niet veel verder dan een zes of zeven. Wel serieus blijven hè?

Bier afzweren is een een, een twee als je echt verslaafd was.

Ga jij bepalen wat "tien" is? Niet mee eens. Maar goed, om toch even in te gaan op jouw "tien": check.

C2C 23 mei 2012 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6136761)
30, alé, 3 keer 10 en er zit een vierde 10 aan te komen.

Oei, dat permanent radicaal veranderen is bij u een routine geworden?! 8O:-D:lol:

vrijevlaming 23 mei 2012 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6136808)
Ga jij bepalen wat "tien" is? Niet mee eens. Maar goed, om toch even in te gaan op jouw "tien": check.

dronk je dan vroeger werkelijk zo weinig in vergelijking met nu?

vrijevlaming 23 mei 2012 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6136810)
Oei, dat permanent radicaal veranderen is bij u een routine geworden?! 8O:-D:lol:

tis ne tsjeef zeker? kazakkendraaien aan honderd per uur :lol:

C2C 23 mei 2012 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6136799)

Inderdaad, 10 op deze schaal is een "radicale" verandering. Echt alles verandert:
-uw woonplaats
-uw vrienden, zelfs familie
-uw inkomensschaal (meer of minder, maakt niet uit)
-uw vrijheid
-etc...

Bovenbuur 23 mei 2012 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6136808)

Ik wist het, Txiki zit in een witness protection program.

;)

vrijevlaming 23 mei 2012 21:41

freddy horion?

Bovenbuur 23 mei 2012 21:41

Citaat:

Dus de enige manier waarop hij een tien kan krijgen is door voor de rest van zijn leven te settlen?

Vito 23 mei 2012 21:43

1

Ik ben tevreden met mijn leven.

Txiki 23 mei 2012 21:47

Citaat:

Permanent niet nee, maar als ik wat ik aan het doen ben, beu ben, wel ja. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be