![]() |
Radicaal uw leven omgooien - durft ge?
De meesten onder ons zitten in een brave routine van opstaan, naar het werk bollen, hard werken, (kinderen ophalen), naar huis, eten, wat seksen, en in slaap vallen. Elken dag hetzelfde. Een paar weken vakantie.
De meesten onder ons dromen er nochtans ook van om plots eens helemaal iets anders te doen. De zekerheden los te laten. Te doen wat men echt graag zou doen. Maar slechts enkelen durven. Waar staat gij op een schaal van durf? 1 is dromen, 10 is de daad al gesteld hebben. |
10
|
10
9 is ook goed, dat is ermee bezig zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen een tien, dat geloof ik dus niet hè? Een tien is onder een nieuwe identiteit in een nieuw land met een nieuwe taal een nieuw (of geen) beroep uitoefenen, nieuwe hobby's hebben en een compleet nieuwe levensstijl aannemen (bijv. van een vast lief naar elke nacht een ander). Zolang bijvoorbeeld je woonplaats en je vriendenkring hetzelfde blijven zit je hooguit op een drietje, binnen je eigen land kom je niet veel verder dan een zes of zeven. Wel serieus blijven hè?
Bier afzweren is een een, een twee als je echt verslaafd was. |
Citaat:
Zo ja , kan u dat schriftelijk aan mijn vrouw bevestigen ? 8-) |
ik heb mijn succesvolle en goedbetaalde andere carrierre aan de kant gezet om een job te gaan doen waar ik bakken minder verdien, minder toekomst in heb, meer moet voor werken, minder zelf te zeggen heb, minder stabiel werk heb, meer weg van huis ben,...
wat is dat dan? Heb nu een tien aangeduid. Maar als je daadwerkelijk naar het buitenland moet voor een tien: zit er nog aan te komen. Canada, nieuw zeeland of zuid afrika. Nog twee jaar of zo en ik ben weg (tenzij ik tegen dan minister ben, trolololo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-uw woonplaats -uw vrienden, zelfs familie -uw inkomensschaal (meer of minder, maakt niet uit) -uw vrijheid -etc... |
Citaat:
;) |
freddy horion?
|
Citaat:
|
1
Ik ben tevreden met mijn leven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be