![]() |
Belgische belastingdruk blijft almaar toenemen
Tiens ik dacht toch dat het aandeel belastingen beperkt ging blijven...
We hebben nu al de hoogste belastingsdruk... Dank u vlaamse traditio verraderspartijtjes http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...0102123706.htm Citaat:
|
Dacht dat de 'rijken' die belasting betaalden :?
|
Citaat:
Problemen lijken eer: anders gerichte belastingen (werk kapot belasten), en 'we krijgen er niets voor in de plaats' (slechte justitie, lage pensioenen, lage sociale uitkeringen, wachtlijsten ....) |
Citaat:
|
Of al die verdomde verspillingen en het geld dat verdwijnt in de corrupten hun zakken.
Maar ja daarmag je volgens de VRT niet over praten... |
Dit kan toch niet. Beke en Alexander hadden gezegd dat dit niet het geval zou zijn .... :-). Man man man waarom gaan wij nog werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben alleenstaande en betaal 65% belastingen op mijn loon.
Door de Staat word ik als fabrieksarbeider bij een klein toeleveringsbedrijf van Ford aanschouwd als grootverdiener! Ik heb netto ongeveer 1.500 Euro/maand (incl. maaltijdcheques) wij werken 40 uren/week). Van die 1.500 Euro gaat nog eens 250 Euro af aan benzine om te gaan werken. Nu hoorde ik juist Paul D'hoore op VTM zeggen dat er dit jaar nog 15 miljard Euro extra moet bezuinigd worden en dat deze linkse regering niet wenst te besparen en dat hij er vanuit gaat dat de belastingen nog veel feller gingen stijgen. En het wordt nog erger zei hij want na de gemeenteraadsverkiezingen gaan de gemeentes en steden hun belastingen nog forser doen stijgen. Dit is geen leven maar eerder overleven. Mijn pensioen zal na 45 jaar werken op 1.040 Euro/maand komen. Dit is de helft van wat vastbenoemde ambtenaren krijgen. Zo kan het niet meer verder. |
Citaat:
In de personenbelasting is het vooral de verhoogde roerende voorheffing op interesten en dividenden die meetelt. Met werken heeft dat echter geen fluit te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
En zo blijft dat maar doorgaan tot ipv eens te besparen in de verspillende structuren en zakkenvullerij van de machtshebbers. |
Altijd maar klagen over de belastingsdruk, maar niet op Groen willen stemmen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een groot gedeelte zegt dan, komaan we zijn weg... een ander gedeelte zal het wel doorrekenen in de prijs van de producten die ze verkopen. Dit is gewoon economische realiteit De uiteindelijke dupe weeral... De gewone consument, het brave werkende schaapje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be