![]() |
Mampaka is de eerste zwarte schepen in Brussel
(Belga) De stad Brussel heeft sinds maandag voor het eerst in haar geschiedenis een schepen van Zwart-Afrikaanse afkomst. Bertin Mampaka (47) van het christen-democratische cdH krijgt de bevoegdheden Sport, Openbare Reinheid en Stadseigendommen van zijn partijgenoot en oud-senator Georges Dallemagne. Die gaat als arts werken in Cambodja. Bertin Mampaka legde maandag de eed af tijdens de Brusselse gemeenteraad die hem even voordien tot negende schepen had verkozen. Dat gebeurde onder massale belangstelling van de pers en van vrienden van Mampaka. Mampaka werd bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 verkozen en zetelde tot nu in de Brusselse gemeente- en politieraad en huisvestingsmaatschappijen. Hij werd tijdens de jongste gewestverkiezingen ook verkozen voor het Brusselse parlement. ![]() |
:roll:
Titel: Mampake eerste zwarte schepen in Brussel Onderschrift: The idiots are taking over -------------- iets zal je toch moeten verwijderen denk ik :wink: |
Tof...kan hij Nederlands?
|
"black power": moest dat nu écht?
Het is even racistisch als white power. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:sleeping:
|
Citaat:
|
En wat dan nog! Ik ken diene mens niet en geef hem dus het voordeel van de twijfel.
Een veel ergere zaak is dat van de 26 ps-verkozenen in Brussel er 16 moslim zijn! |
Citaat:
Is dat echt zo? 8O |
[quote="jan hyoens"]En wat dan nog! Ik ken diene mens niet en geef hem dus het voordeel van de twijfel.
<==> Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat dit nog 1.000 jaar zal duren, en ja, tegen dan hebben we allemaal een licht gebruind velleke met spleetogen en blauwe kijkers, dan kijkt niemand daar nog van op :O |
Citaat:
Dat is inderdaad 1000 keer erger... |
Citaat:
mvg |
Die linkiewinkies toch!
Het allochtone succes in Brussel is zo goed als totaal toe te schrijven aan de "eigen volk eerst"propaganda van Marokaanse en turkse verenigingen De PS is in Brussel nu in meerderheid een moslimpartij. |
En daar hebben we al veel van gemerkt, er zijn al ontzettend veel veranderingen gekomen, en de invloed van de islam neemt toe...
Is het enkel van de naam dat je afleidt dat het moslims zijn of heb je ook een bewijs? |
Citaat:
-dat ze van noord-afrikaanse en klein-aziatische oorsprong zijn ontken je niet. - In deze contreien is de islam nog altijd de overheersende religie. ok? - Ze zijn allemaal verkozen dankzij de propagnada binnen hun "geloofsgemeenschappen". Volg je nog of wordt het te moeilijk? - Voor een moslim is een vrijzinnige nog een groter monster dan een christen of een jood! conclusie: een vrijzinnige turk of marokaan kan het vergeten van in Brussel verkozen te worden! capice? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be