![]() |
licht autistisch na een assessment
"LICHT AUTISTISCH VERKLAARD NA EEN SCREENING BIJ SECUREX"
Ik ben na een screening van twee uur bij Securex "licht autistisch" verklaard. Hier vindt u mijn verhaal: Citaat:
- Wat kan ik hiertegen doen? Wat raden jullie mij aan? |
Je bent gewoon ligt autistisch, wat is het probleem?
|
Citaat:
Dat maakt meestal indruk. 8-) (sorry, asperger, moest dat zijn) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik werkte zelfs via dagcontracten. Mijn ex-collega's antwoordden nu telefonisch zeer diplomatisch en altijd naast de kwestie wanneer de vraag m.b.t. autisme wordt gesteld. Een ferm contrast met toen ik nog in dienst was. Securex heeft hen duidelijk getipt en ze dekken mekaar in. |
Dan is het simpel: verspil er uw tijd en energie niet aan en breek er uw hoofd niet over. Want dan valt er toch niks tegen te beginnen.
|
Citaat:
S. heeft geprobeerd om een persoon die niets mankeert te doen geloven dat hij "autistisch" is. Vervolgens was het uw bedoeling dat ik tegen betaling coaching ging krijgen bij Zin om daarna wellicht als iemand behorende tot een kansengroep tewerkgesteld te worden in een invoegbedrijf. Het invoegbedrijf zou daarop van overheidswege een degressieve loonsubsidiëring genieten. Ik vind deze praktijken walgelijk en op ethisch vlak totaal onaanvaardbaar. Ik denk dat ik de HUMO ga contacteren. |
Citaat:
En dan weet je ineens ook je IQ :) Want dat heeft ook een invloed op uw handelen. Blijkbaar heb ik ook een stoornis in het autisme spectrum, maar wordt dat meer dan gecompenseerd door mijn hoogbegaafdheid. Men zegt je ook niet "je bent een lichte authist" of "je bent een asperger", men zal je zeggen dat je een stoornis hebt in het autisme spectrum, en daarbij vermelden of het problematisch is of niet. Dat laatste kan elke werkgever de mond snoeren. |
Citaat:
Wat bent u met een opgenomen telefoongesprek? Dat is zelfs illegaal. |
Citaat:
Er was wel een groot contract tussen mijn intelligentie en mijn zwakke motoriek. Autisme wordt net gemakkelijk gedetecteerd bij kinderen, bij volwassenen is het veel moeilijker vast te stellen. |
Wat is dat misschien, Asperger?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil tussen andere autisten is alleen, dat bij asperger je iq gemiddeld of zelfs hoger kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het vriend? :) |
Citaat:
De gewone mensen die zeggen: Arme autisten. De Aspergers die zeggen: arme neuro-typische mensen. :D |
Mja ge runt linux dus dan heb je al een autistische neiging.. En daarbij; licht autistisch dat maakt toch geen klote uit...
Ik denk dat dat zelfs nen troef is al boekhouder :D. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be