![]() |
Sigaretje aansteken
We kunnen eens tellen hoeveel wij, rokers, bijdragen aan de staatskas.
Markeren telkens je er eentje opsteekt. |
I
|
:lol:
|
Champix:
wordt terugbetaald gaat als een fluitje van een cent en joehoe! je bent nicotine-vrij! ik kan het enkel aan iedereen aanraden. niks "eigen karakter" just pilleke |
Citaat:
Van verslaafd aan nicotine naar verslaafd aan Champix... |
I
|
Safkes, check.
Briquet, check. PC en GSM, check. Cola, check. Ik ga wa documenten rondrijden, 't is er weer voor :D. Cheers. Bijna vergeten: I |
Nacho Vidal opgezet.
I |
Prima draad C!!
I |
Citaat:
Cheers I |
Ik probeer al nen helen tijd te stoppen : nul (maar jullie doen me er wel verdomd veel goesting voor krijgen)
|
Pffff, wat een kut-thread.
Ik steek er nog eentje op. Maar ik paf zoveel dat ik hier moeilijk elke 9 minuten kan komen posten. I |
Citaat:
Ik zal het goede voorbeeld geven. Sinds vanmorgen: 1 |
Citaat:
Voordelen: nooit meer de stress om bijna zonder sigaretten te zitten nooit meer een aansteker of sigaretten moeten zoeken meer geld meer energie nooit meer slapen in uw eigen doemp en met een houten kop ontwaken nooit meer moeten roken op snikhete dagen (da's degoutant, ook als ge verslaafd zijt) geen stinkende asbak meer naast uw pc eten smaakt beter geen onheilspellende steken en krampen meer in uw lijf (of toch minder) Nadelen: 0 Succes. |
Citaat:
Intussen: I En bijna 1 pak sinds deze morgen. |
Citaat:
Ik vraag me af of er ook een effect is op het sexuele vermogen van ex-rokers. Er gaat een gerucht de ronde dat de penis van ex-rokers dikker en groter wordt nadat ze stoppen. Mochten wetenschappers dat nu eens onderzoeken, en moest dat waar zijn, dan zou dat toch een punt zijn dat vele mannelijke rokers over de brug kan halen om te stoppen. |
Citaat:
Ik ben dus wel half-en-half kontent wat mijn roken betreft , maar nu knabbel ik weer heel de dag Nicorette en dat kost me even veel als sigaretten . Maar dat is altijd nog minder slecht dan tabak . Allee , volgens den apotheker toch . Maar ik blijf mijn best doen ! 8-) |
minder roken = minder zieken ( aan luchtwegen , ogen enz)
|
Ik ben al een kleine 10 jaar gestopt met roken.
Heb er zelfs geen zin meer in. |
Smijt die rommel buiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be