![]() |
****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** ****** ******* ******* ****** ***** **** *** ** * Ik zen erdoor |
Huid-uitslag ?
Of zoals Malisse "uit slag" ? |
Citaat:
|
Citaat:
Einddiploma of nog een aantal jaartjes te doen ? |
Ah proficiat spelev ! :multi:
Goe jong Nu gader toch ene geven zeker ? ;) |
Citaat:
Herman tis nog ni het eind diploma |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ik ben erdoor"
Die stelling is voor interpretatie vatbaar :D . Waar ben je door? Door het verkeer op de Antwerpse ring? Door die aartsmoeilijke cursus van bijvoorbeeld atomische fysica? Door ... ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez. het beste. :D
Nu het leven, na den blok. 8) :mrgreen: |
Citaat:
|
jeehaa! einddiploma middelbare cyclus van het deeltijds kunstonderwijs!
jawel, het is officieel: ik kan piano spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
ze hebben dan ook niets genoteerd in het vervolg speel ik alleen maar moderne werken, mijn besluit staat vast |
Glissando studie nog wel...
Ik zou mij toch niet teveel mispakken op moderne werken, want dat vraagt een ongelooflijk inzicht en durf, meestal... |
Citaat:
qua techniek was da feitelijk nie zo speciaal, maar ge moest dat kunnen timen, en ge mocht ook geen noot te ver zitten met de glissando, twas echt van lage mi tot hoge fa en niet verder. Bovendien moest het nog mysterieus klinken ook! |
Probeer Schönberg eens uit, dat kan geen kwaad. Dan kan écht niemand horen, of je goed zit of niet... 't is wel niet om aan te horen, maar kom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be