![]() |
Moet Belgisch stoofvlees door de UNESCO erkend worden?
Ja of nee?
|
Citaat:
en weer een groot wereldprobleem van de baan. Moet België troepen sturen naar Syrië, om de voortudurende schendigen van de mensenrechten te bestrijden. Dat is een deftige vraag. |
tuurlijk, voor mijn part zelfs de vlaamse keuken. Op dezelfde hoogte als de italiaanse en duitse keuken. Al de rest is een generisch diaree-opwekkende keuken.
|
Ja!!!
Heb er al veel goesting achter gehad... |
Citaat:
Toch vreemd. ;-) En gelukt. Hou u bezig. |
Citaat:
|
Zonder suiker, degene die dat wel doen, gelieve naar de gamma te gaan om een touw te kopen om dan ergens een eenzame boom te vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Das een misdaad tegen de menselijkheid. Een boke met mosterd en donkere abdijbier. |
Citaat:
Maar binnen 2 weken komt er wat familie op bezoek, ga er dan maken... |
Citaat:
Welk bier zal ook een uitdaging zijn...ze hebben hier enkele Belgische bieren in de supermarkt maar of ze de goede hebben :? Morgen eens kijken, moet toch naar de winkel... |
Citaat:
Donker abdijbier mag, maar een boke met mosterd klopt niet. Speculaas of peperkoek is essentieel. Ik ben bereid hierover tot op het bot te gaan. Zelfs mijn grootmoeder nu stante pede op te bellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoofvlees. Moet dat eigenlijk zoet smaken of niet? Ik heb het slechts op één plek zoet gegeten, en dat is me erg goed bevallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van mij mag het binnen 25 jaar stoofhalal heten als de saus maar evengoe tegen mijn frieten plakt
|
Ten eerste:
Echte goeie stoverij maakt ge van varkenswangen. En van niks anders. Het is 1000 keer lekkerder. Begrepen? Ten tweede: Stoofvlees maak je met een goed abdijbier dat niet te bitter is. Het beste bier daarvoor is Sint Bernardus Abt 12. Ten derde: Er moet een boke met mosterd in uw stoverij. Zonder korsten. Gene peperkoek of anderen brol. Begrepen? Ten vierde: Stoofvlees moet heel lichtjes zoet zijn. Er moet een goeie eetlepel bruine suiker in. Twee kan ook. Dit is niet storend zoet en beestig lekker. Ten vijfde: Die saus moet dik zijn. Dat boke zal daarvoor al helpen. Het is echter essentieel om dat goed te binden met maizena. Dat plakt goed rond u frieten. Begrepen? |
Lap, zal mij maar een recept van het internet plukken geloof ik... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be