![]() |
Dell Start Een Nieuwe Nederlandse Afdeling In Marokko!
DELL START EEN NIEUWE NEDERLANDSE AFDELING IN MAROKKO!
Voor een nieuwe afdeling binnen Dell zijn wij op zoek naar 40 Nederlands sprekende mensen op korte termijn! Ben jij iemand die ons gaat ondersteunen bij het opzetten van de afdeling? Agent Support Services Team Leader De werkzaamheden zullen bestaan uit: - Dienstverlening van de klant - Het besturen van een klantenservice afdeling - Team- bedrijfsprestaties leveren door middel van vooraf vastgestelde target statistieken, in het bijzonder: Ben jij iemand die graag mensen op een vriendelijke wijze doorverbind naar de juiste afdeling? Agent Support Services De werkzaamheden zullen bestaan uit: - Opnemen en doorzetten van inkomende telefoongesprekken, faxberichten en email - Het effectief op hoge kwaliteit doorcommuniceren om de klanten van Dell goed door te verwijzen naar de desbetreffende afdelingen of werknemers Ben jij iemand die de team goed zal ondersteunt en coacht? Agent Support Services Coach De werkzaamheden zullen bestaan uit: - Coaching / begeleiding aan minder ervaren teamleden - Samen met anderen doelstellingen verwezenlijken en voor informatiestroom zorgen. - Het toepassen van onderzoek, het verzamelen van informatie en analytische vaardigheden door middel van observaties, Team Leaders feedback, statistieken analyse etc. Verder zoeken we nog Technical Support Agents Zowel startende HBO’ers als ervaren medewerkers zijn welkom om te solliciteren. Het gaat om een functie met vaste aanstelling in Casablanca. Indien u interesse heeft in één van deze posities, gelieve uw cv te sturen naar [email protected]. U ontvangt dan een uitnodiging voor de infodag van Dell Marokko op 23 juni in Antwerpen. |
ik wil best wel afdelingshoofd worden in Marokko. 500k euro per jaar en een villa op de kust en ik ben je man.
O ja, en een privélevering iedere maand van varkensvlees en bier |
Ik zal vrijevlaming superviseren in zijn activiteiten;
Ik kan ook de coaching doen, ondersteuning, targets monitoring en reporting. Zolang ik maar geen werk moet doen. |
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.
Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Hebben jullie ook een tak met biochemische apparaten? Zo nee dan wordt het hem niet.
|
Citaat:
Je adverteertekstje is trouwens slecht gecopy-paste en je attitude is arrogant. Pas in dienst ofzo? Het zal waarschijnlijk niet te lang duren. |
Citaat:
|
Waarom een aparte afdeling in Marokko? Is dat het alternatief voor de Oostbloklanden?
|
Citaat:
Als het serieus is ben je beter hier af. |
Zaaaalig! Zo heel de dag telefoons oppakken in een veredeld call-center, en dan 's avonds in de kasbah een beurretteke oppikken voor nen halven euro, en de volgenden dag weer hetzelfde van dat. Geweldig!
Nee, zonder dit sollicitatiegesprek nog verder te laten degenereren: wat zijn de salarissen in dit call-center, en voor de verschillende functies? Als dat onder 6000 euro bruto ligt, kunt ge het vergeten. Een telefoonslaaf verdient minstens dat. |
6000 euro, daarvoor sta ik niet eens op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk krijgt ge op die infodag iets te horen over onderworpen zijn aan marokaans arbeidsrecht, verblijfsvergunningen en -kosten, tussenkomsten en opleidingsfees etc. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Kallikles, je bent er zelf een marokkaans debat van aan het maken, terwijl iedereen het over de job heeft. Proficiat, je bent zelf de verzuurde flurk van de draad.
|
Citaat:
Wat een giller zeg..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be