Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "Joke" Schijtvliege & U-place: broek af, poep omhoog, Gentschhe hoeren! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171678)

Vigilante VL 30 mei 2012 20:42

"Joke" Schijtvliege & U-place: broek af, poep omhoog, Gentschhe hoeren!

Tsjongejonge, wat dat smerig "Vlaams" stadje in Oost-Vlaanderen al niet voor politieke vuiligheid heeft voortgebracht ... Sloerie Zonnepaneel, Sigfried Braakbal, Koene "Poene" Coene, koninklijke schaamvod Martens, VERAFSTOOT, ... (!)

Dat even terzijde nu, maar die Schauvliege heeft toch wel een smoel om stront op te sorteren. Eenderwelke tsjeef die deze tuthola met zagemeel in d'r kop en vitriool in d'r aderen nog verdedigt, leeft in een continu delier en dient zich snel naar de dichtstbijzijnde psychiatrische unit te begeven.

Naai de Vlaams-Brabanders, de duizenden pendelaars, Brusselaars en in het bijzonder de Vilvoordenaars nog maar eens goed in dat poepegaatje dat onderhand al een uitgewoonde grot geworden is. Laffe tsjevenhoer, godverdomme. Bouw dat U-place gedrocht in Sint-Martens-Latem of Sint-Denijs, daar hebben ze nog bomen en kabbelende beekjes om al dat lawaai en de kilo's fijnstof te neutraliseren... In Anderlecht staat al een Cora, Westland Shopping is misschien op 5 minuten rijden van Vilvoorde, de City 2 verkoopt al geen zak meer in de Nieuwstraat behalve de grote ketens, Basilix Shopping Center in Koekelberg, ook op 10 min. van Vilvoorde en dan vergeet ik nog de talloze galerijen in het Brusselse, de Leuvensestraat in Vilvoorde, de Wandstraat in Laken, de Frans Vekemansstraat in Neder-over-Heembeek, Mechelen: 15min., Leuven: 20min..., Antwerpen: 25min.

Dat wijf is geschift of gewoon oliedom. Smijt ze van het Gravenspeen!

Ratatosk 30 mei 2012 20:55

Op 10 minuutjes van de Meir heb je Wijnegem Shoppingcentrum. Beide doen het zeer goed.

Txiki 30 mei 2012 21:01

De scheldproza van de topic-starter vind ik er toch wel over.

quercus 30 mei 2012 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6145203)
Tsjongejonge, wat dat smerig "Vlaams" stadje in Oost-Vlaanderen al niet voor politieke vuiligheid heeft voortgebracht ... Sloerie Zonnepaneel, Sigfried Braakbal, Koene "Poene" Coene, koninklijke schaamvod Martens, VERAFSTOOT, ... (!)

Dat even terzijde nu, maar die Schauvliege heeft toch wel een smoel om stront op te sorteren. Eenderwelke tsjeef die deze tuthola met zagemeel in d'r kop en vitriool in d'r aderen nog verdedigt, leeft in een continu delier en dient zich snel naar de dichtstbijzijnde psychiatrische unit te begeven.

Naai de Vlaams-Brabanders, de duizenden pendelaars, Brusselaars en in het bijzonder de Vilvoordenaars nog maar eens goed in dat poepegaatje dat onderhand al een uitgewoonde grot geworden is. Laffe tsjevenhoer, godverdomme. Bouw dat U-place gedrocht in Sint-Martens-Latem of Sint-Denijs, daar hebben ze nog bomen en kabbelende beekjes om al dat lawaai en de kilo's fijnstof te neutraliseren... In Anderlecht staat al een Cora, Westland Shopping is misschien op 5 minuten rijden van Vilvoorde, de City 2 verkoopt al geen zak meer in de Nieuwstraat behalve de grote ketens, Basilix Shopping Center in Koekelberg, ook op 10 min. van Vilvoorde en dan vergeet ik nog de talloze galerijen in het Brusselse, de Leuvensestraat in Vilvoorde, de Wandstraat in Laken, de Frans Vekemansstraat in Neder-over-Heembeek, Mechelen: 15min., Leuven: 20min..., Antwerpen: 25min.

Dat wijf is geschift of gewoon oliedom. Smijt ze van het Gravenspeen!

Als ik het goed begrepen heb heeft de Schouwvlieg een milieuvergunning toegekend. Maar wat ik nog minder snap is dat x maanden geleden, de Vlaamse Regering aan die Himmelstosz van een Bart Verhaege reeds een bouwvergunning had toegekend.
Het is toch waanzinnig hoor. Want ondertussen zitten de francofone pipo's uit "Bruxelles" ook te broeden op een megacomplex voor de Heizel. Het moment van een verkeersinfarct komt aardig dichtbij.

Vlaanderen Boven 30 mei 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6145265)

Dat is literair verantwoord. Vigilante VL is de Herman Brusselmans van het forum.

Zucht 30 mei 2012 21:12

Ze gingen toegang met het openbaar vervoer verbeteren. Zoals ik al in een andere draad hebt vastgesteld is men intussen al wel vlotjes bezig om de toegankelijkheid tot openbaar vervoer aan de rand van Brussel af te bouwen door parkeerplaatsen af te schaffen.
C'est du n'importe quoi.

kelt 30 mei 2012 21:13

Mevrouw Schauvlieghe heeft,mag ik aannemen,gewoon de procedure verder doen lopen en voldoende positieve adviezen gekregen van de juiste kanalen..
We mogen ondertussen ook niet vergeten dat van gans dat project al zowat 5 jaar sprake is,en de politici uit de omgeving pas tamelijk recent bezig zijn met hun tegenwerking...Die lokale politici hebben ergens de wind voelen draaien en hebben dus maar hun bootje mee gedraaid...

Dit is zo een van die gevalletjes waar een politicus op een hoger niveau (mevrouw de Minister)geen goed meer KAN doen,enkel het uitvoeren van de procedure is nu nog aan de orde,omdat het anders gaat eindigen met eisen van schadevergoedingen van een,terecht,razende projectontwikkelaar(men kon hem evengoed 5 jaar geleden gestopt hebben,in plaats van daar nu nog mee af te komen ...een ondernemer heeft ook rechten!

Het is veelzeggend dat UNIZO tegen is,en VOKA voor....Ik bedoel maar,ook buiten de politiek zijn de meningen verdeeld....:roll:

Zelf had ik liever op die herwonnen "brown fields" opnieuw industriele activiteiten zien ontwikkeld worden....maar kom,het mag niet zijn....

O-VLD-voorzitter Decroo merkte terecht op dat het niet kan dat mogelijke verkeersproblematiek een verdere economische ontwikkeling in Vlaanderen mag verhinderen.Het zou nu veel logischer zijn alvast te werken aan de verkeersontwikkeling!

matthias999 30 mei 2012 22:02

Boeit mij niet, zal er toch nooit gaan winkelen..

thefishdoesntthink 30 mei 2012 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6145203)
een smoel om stront op te sorteren.

in dat poepegaatje dat onderhand al een uitgewoonde grot geworden is.

hahaha

Aligator 30 mei 2012 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6145272)
Als ik het goed begrepen heb heeft de Schouwvlieg een milieuvergunning toegekend. Maar wat ik nog minder snap is dat x maanden geleden, de Vlaamse Regering aan die Himmelstosz van een Bart Verhaege reeds een bouwvergunning had toegekend.
Het is toch waanzinnig hoor. Want ondertussen zitten de francofone pipo's uit "Bruxelles" ook te broeden op een megacomplex voor de Heizel. Het moment van een verkeersinfarct komt aardig dichtbij.

Wat is België nog anders als één grote en lelijke stad, doorlopen met grote en kleine banen en (snel)wegen, en met op elk kruispunt een aantal mega-supermarkten en andere winkelcomplexen ? Met hier en daar een vuilnisbelt er tussen...Het grondgebied is in handen van meerdere concurrerende etnische- en taalgroepen, die elkaar benijdden, en elkaar de lucht ( vol fijn stof ) niet gunnen om te ademen.

eno2 30 mei 2012 22:10

Citaat:

Druk dan op het RD

Het is inderdaad niet stichtend en zonder meerwaarde

Zucht 30 mei 2012 22:13

Citaat:

Een "continu delier" is inderdaad wel een gallicisme van formaat. Vér erover.

eno2 30 mei 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6145276)
Dat is literair verantwoord. Vigilante VL is de Herman Brusselmans van het forum.

Ha OK dan moet ik die ook niet lezen

Klarekijk 30 mei 2012 22:26

Als ik de achterbakse overjaarse Toback zijn resumee zie afsteken , dan zouden ze dergelijke bedervers beter ontoerekenigsvatbaar verklaren en uit de politiek zetten .
hij kan zelfs niet oportune oordelen en moest er ook een leuvens project bij betrekken

Het is inderdaad wel treffend dat dergelijk politiek geleuter , elke inovatie en investering in de weg staat .

Men verkwanselt op die manier elke nieuwe investering .

En wat UPLACE zelf betreft , het is eigenlijk nog veel te klein . Als je eens naar andere steden kijkt in de wereld , dan hebben we hier nog geen shopping center .

Kijk maar eens naar de Mall of Asia in Manila bay

Totaal 146 hectare met binnentuinen en restaurants en bars met zicht op zee . Sukkelaars zijn wij .

De ma

Klarekijk 30 mei 2012 22:29

Uplace moest een tiental torenflats met appartementen en kantoren bevatten . nog grootse en door de bewoning , 24 uur levendig zijn .

born2bewild 30 mei 2012 22:29

Citaat:

het lijkt wat op het proza van mijnheerke louis uit leuven vandaag
wat een slechte verliezer zeg, "hij wil een debat met Kris Peeters"

alsof die zijn tijd gaat verdoen met zo'n gefrustreerde kabouter

Robinus V 30 mei 2012 22:30

Dat goede Vlaemsche bestuur.
Het zorgt voor het faillissement van duizenden zelfstandigen.
Het doet het verkeer verstoppen.
Los daarvan pleegt het een genocide op het vossenras.
Maar, hee, de begroting is wel in evenwicht.
Dus het gaat goed met het Vlaemsche bestuur.
Stem CD&V, sp.a of N-VA.
Ze hebben bewezen het te kunnen waarmaken:
een goed Vlaemsch bestuur.

giserke 30 mei 2012 22:31

Citaat:

Niets is er over, bro!

born2bewild 30 mei 2012 22:31

als ik mijnheerke louis zijn fluimen zie dan wordt Bart Verhaege zowaar sympathiek

giserke 30 mei 2012 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6145416)
Druk dan op het RD

Het is inderdaad niet stichtend en zonder meerwaarde

"stichtend"?

Voor stichtende lectuur moet je hier niet zijn.
Maar bij het blaatje van Natuurpunt of het Parochieblad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be