Pontifex |
31 mei 2012 19:21 |
Beste,
Ik begrijp echt niet goed hoe het mogelijk is dat er zovelen een probleem hebben met schelden en persoonlijke aanvallen op fora, en dat bedoel ik in twee richtingen.
Wat denkt u zelf?
Zou het de wens van de beheerder zijn dat een forum met de naam politics.be volgeklad wordt met scheldproza?
Welnu, voor alle zekerheid geef ik het antwoord toch maar: schelden en persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst.
Als er dus iemand zwaar over de schreef gaat, kan u dat via het rode driehoekje melden aan de moderatie.
Als ik er als eerste bij ben verwijder ik de hele tekst zonder pardon, hoe interessant hij ook moge zijn voor de rest.
Anderzijds heb ik ook niet veel op met mensen die voor elk onbetekenend akkefietje, of voor elke eenmalige uitschuiver als razenden de moderatie stalken, hoofdzakelijk met de bedoeling een tegenstander geband te krijgen.
Mooi voorbeeld daarvan: het woestijn-dropping-incident.
Voor posters daarentegen die niks anders dan gescheld produceren, is er de negeerfunctie.
Dat lijkt me een meer volwassen optie dan als kleuters te gaan klikken in de hoop dat een of andere betekenisloze figuur een ban krijgt.
Pontifex
|