![]() |
Kijk eens wat de postbode net bracht
In schaal 1:87.
Omdat ik desbetreffende firma heb geholpen met het tot stand brengen van dit model, de NS 3737 In het echt reed deze laatste Nederlandse stoomloc in 1958 haar laatste rit. In 1973, 1981, 1988 en 2004 volgden revisies, maar door ondeskundig gebruik (te snel vuur doven en te snel weer opstoken) is de ketel onherstelbaar beschadigd. Volgend project de NS 6317, de grootste tenderloc van Europa. Daar zijn al handgemaakte messing modellen van in H0 en 0 van maar niet iedereen kan de prijs van enige duizenden euro's ophoesten. Overigens heeft Nederland een lange traditie om uiterst zwakke locomotieven te ontwerpen. Duitse machines zijn veel beter en veel sterker. Neem nou baureihe 44, die trok tot 1977 ersttreinen van 2200 ton, daar hadden wij nu in Nederland 3 diesllocs voor nodig. Schaal 1:1 ![]() De 6317 met afgenomen drijfstangen. ![]() Baureihe 44 ![]() ![]() |
om half tien savonds??
|
Citaat:
|
En wat kreeg die postbode in ruil daarvoor?
|
Citaat:
Ik meen trouwens dat tnt ook al weer overgenomen is. Dat om 9 ur een pakket afleveren is nu normaal. Er moeten in iedergeval duizenden vaste bestellers weg en duizenden oproepkrachten erbij In ik was ooit zelf studentenbesteller op zaterdag en in de vakanties. Ik zal mijn ervaringen met de diverse hondenrassen eens opschrijven. Verder een heerlijke job, eigen baas. 6 uur beginnen, uurtje sorteren en daarna de wijk in. |
Citaat:
Maar onze hond heeft het ook niet op bestellers en Jehova's. ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be