![]() |
Rellen in Molenbeek: politie waagde het niqab-vrouw te controleren
titel: Onlusten in Sint-Jans-Molenbeek na politiecontrole van vrouw in niqab
link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120531_219 Plezant !! We gaan een 'hete' zomer tegemoet, en daarna democratische gemeenteraadsverkiezingen. tekst voor als links niet meer zou werken: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles is al jaren rustig in Molenbeek.
Interview Philippe Moureaux (PS), burgemeester Molenbeek. Als er niet die voortdurende provocaties zouden zijn van politieagenten die zomaar in onze buurten komen rondwandelen en denken dat zij het recht hebben om ons bevelen te geven, was Molenbeek zelfs een echt multicul paradijs. |
Geweldig, op llb.be actiefilmpjes (maar ze zijn wel kort van duur) en ze blijken dan nog door deelnemers aan de manifestatie gemaakt (luister goed naar de commentator van dienst in het 3de filmpje)...
http://www.lalibre.be/actu/bruxelles...tml#embed_pos1 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag mij af met welk een moreel gezag de NVA nu nog het epitheton "racisme" gaat kunnen kleven op hun vlaams nationalistische medeburgers, nu ze zelf als racist en fascist worden geconnoteerd... |
Ze durven, die stoute politiemensen... PUUR Racisme. Flahaut gaat nog gelijk hebben zie.
|
Citaat:
Un autre député, Jacques Myard (UMP, des Yvelines), dénonce "certaines méthodes fascistes utilisées aujourd'hui en Flandre", notamment en matière linguistique tandis que Jacques Bataille (PS, Nord) regrette l'"indulgence" des rapporteurs �* l'égard du président de la N-VA, Bart De Wever, et juge qu'une composante de la N-VA est "bel et bien fasciste". De vraag is: over welk deel van de N-Va gaat het? Multiple choice: -Het bestuur -De leden -Dekiezers -De overlopers van het VB -De oude VU-kern -Siegfried Bracke |
Citaat:
![]() |
Hoe laag zou Moreaux zijn broek hebben laten zakken om de gemoederen te bedaren?
|
Citaat:
|
En, zijn die agenten al gestraft ?
|
Citaat:
|
De middeleeuwen in belgie !!!!hallo coco ,mooie "MULTICUL"samenleving hééé......hahahaha !!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt natuurlijk omdat ik mijn eigen mening niet laat vormen door anderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be