Fieseler |
2 juli 2012 09:38 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
(Bericht 6164175)
Niet streven naar een onafhankelijk Vlaanderen stelt u gelijk aan belgicist zijn?
|
Waar lees jij dat T?
Ik lees dat er hier wordt gevraagd of men het omgekeerde mag ontkrachten.
Evenwel moet ik u misschien wel gelijk geven: BDW doet er NU (cfr Schooffie) alles aan om een eventuele Vlaamse onafhankelijkheid tegen te gaan.
Is dat een bewijs van Belgicisme?
In ieder geval is het een fantastische meevaller voor de Belgicisten.
In ieder geval heeft hij daardoor meer voor de Belgicisten gedaan dan alle andere postjespartijen samen.
In ieder geval heeft hij daardoor een paar honderdduizend vlaams nationalisten NU (cfr Schooffie) gemobiliseerd tegen Vlaamse onafhankelijkheid.
Maar op de vraag: "Is BDW en Belgicist" is hier geen antwoord gegeven.
Evenwel wil ik u toch fijntjes laten opmerken dat uw paniekreactie niet vanuit het niets komt. Neen, zij wijst op een zeer grote (en volgens mij terechte) angst in verband met het antwoord op de vraag: "Is BDW een Belgicist".
Citaat:
man, wat een enge en bekrompen visie is dat nu.
|
Een reactie op een visie die enkel door uzelf werd geformuleerd....maar het is u vergeven...ook ik zou angst hebben om een politieker te horen zeggen: "al diegenen die rechts willen afslaan moeten nu op mij stemmen omdat ik links afsla"....maar het werkt NU (cfr Schooffie)...en zoals bij boksen...u bent zo sterk als de laatste match...
|