Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Frank Vandenbroecke en SPA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171733)

born2bewild 31 mei 2012 23:12

Frank Vandenbroecke en SPA

waren grote voorstanders van U place

quid ingrid tieten?
quid baby tobback?

is de SPA niet in staat om te regeren misschien?

klagen en zagen...dat wel

enfin, het wordt leuk slagen tellen...hopelijk houdt de wever zich niet te veel in de komende maanden

born2bewild 31 mei 2012 23:15

wanneer van den broecke in ter zake?

Robinus V 31 mei 2012 23:31

Er bestaan dictatoriale partijen waarin iedereen hetzelfde standpunt moet hebben en er bestaan democratische partijen waarbij de meningen verdeeld mogen zijn.

Daarnaast bestaan er politici die voor of tegen een concept zijn tegenover politici die voor een concept kunnen zijn maar bij de uitwerking ervan inzien dat het alleszins in de huidige vorm meer nadelen dan voordelen oplevert.

Het pleit net voor iemand dat die een genuanceerde mening heeft. Met andere woorden ben jij de sp.a hier aan het verdedigen. (Bij verstandige mensen die de waarde van nuance inzien alleszins.)

born2bewild 31 mei 2012 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6147510)
Er bestaan dictatoriale partijen waarin iedereen hetzelfde standpunt moet hebben en er bestaan democratische partijen waarbij de meningen verdeeld mogen zijn.

Daarnaast bestaan er politici die voor of tegen een concept zijn tegenover politici die voor een concept kunnen zijn maar bij de uitwerking ervan inzien dat het alleszins in de huidige vorm meer nadelen dan voordelen oplevert.

Het pleit net voor iemand dat die een genuanceerde mening heeft. Met andere woorden ben jij de sp.a hier aan het verdedigen. (Bij verstandige mensen die de waarde van nuance inzien alleszins.)

Hips?

Bokkenreyder 31 mei 2012 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6147510)

Je pleit dus voor windhanen? Dan begrijp ik volledig je sympathie voor de anderssossen.

Robinus V 31 mei 2012 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6147531)
Je pleit dus voor windhanen? Dan begrijp ik volledig je sympathie voor de anderssossen.

Jij verwart genuanceerd en windhaan zijn met elkaar.

Én jij verwart verdedigen tegen een erger kwaad met sympathie hebben voor.
Sympathie hebben voor een partij is intellectueel dodelijk; het verkleint de mobiliteit in het denken. Daar doe ik dus niet aan mee.

Bokkenreyder 31 mei 2012 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6147539)
Jij verwart genuanceerd en windhaan zijn met elkaar.

Én jij verwart verdedigen tegen een erger kwaad met sympathie hebben voor.
Sympathie hebben voor een partij is intellectueel dodelijk; het verkleint de mobiliteit in het denken. Daar doe ik dus niet aan mee.

Neen, natuurlijk niet. De traditio-aanhangers hebben geen dodelijke sympathie voor hun partijen??? lleen N-VA'ers wel, zeker? Zo voorspelbaar!

Robinus V 1 juni 2012 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6147543)
Neen, natuurlijk niet. De traditio-aanhangers hebben geen dodelijke sympathie voor hun partijen??? lleen N-VA'ers wel, zeker? Zo voorspelbaar!

En nu verwar je aanhangers met (eventuele) stemmers. Er komt enkel ondoordacht geblaat uit.
Dit is te gemakkelijk.

Maar ik denk inderdaad dat N-VA'ers gemiddeld een nauwe gedachtewereld hebben.

Bokkenreyder 1 juni 2012 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6147549)
En nu verwar je aanhangers met (eventuele) stemmers. Er komt enkel ondoordacht geblaat uit.
Dit is te gemakkelijk.

Maar ik denk inderdaad dat N-VA'ers gemiddeld een nauwe gedachtewereld hebben.

cfr. den Duc ==> gemakkelijk te plaatsen. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be