![]() |
Welke methode heeft u al gebruikt?
Eerst en vooral: laat er geen schaamte rond bestaan.
Ten tweede: zelfs groot geschapen mannen doen het, en willen altijd groter zijn. Ten derde: alle mannen hebben het wel eens geprobeerd, de ene al wat frenetieker dan de andere. Allez, welke penisverlengingsmethode hebt ge al eens uitgeprobeerd? Dat er geen resultaat was, is onbelangrijk. Maar we weten uit de psychologie dat in een situatie van klein risico ( "onschadelijke" technieken) versus potentieel groot (zelfs klein) gewin, elke normale man ervoor kiest om eens te proberen. Ge weet maar nooit, hé. |
Te veel spam binnengekregen ?
|
Citaat:
nog erger...teveel spam gelezen én geloofd...:-D |
Citaat:
Ik denk dat Roger al eens de penispomp ter hand neemt. Aan zijn vraagontwijkende reactie te zien. |
Nee ik ben geen gebruiker, ik hou niet van "mechanische sex"
|
Ik denk dat Roger zopas gestemd heeft. Eens kijken. Ja hoor, de penispomp! :lol:
|
Citaat:
|
Eigen mekaniekske... :cheer: De lippe van zwoele kippe :cheer:
|
Citaat:
En ja hoor... C2C staat heet de laatste tijd. Veel leuker dan stalinisme btw. |
Citaat:
Hier geeft hij te kennen (zonder dat hij het wilt en beseft) dat hij getraumatiseerd is door zijn klein, klein pietje.:lol: Jaja, C2C, we weten waarom gij de Vlaamse--->de Westerse vrouw haat: zij laten je links liggen omwille van je losers-gehalte. Zij doen het niet met losers met kleine pietjes. Daarom maar op zwartjes gaan: de meisjes in Afrika zijn deels erg sociaal, maar anderzijds -en dat is het voornaamste!- ze hebben armoede, en verwennen maar graag de eerste, de grootste westerse loser, om wat aan geld te geraken om te overleven. Enfin soit, ik heb nog niets geprobeert, maar bij mij is dat allang niet nodig.8-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, ik heb ook zowat alles geprobeerd. Ik ben nu eenmaal niet tevreden met een formaat als dat van een gemiddeld Vlaams trekpaard. 't Is nooit goed genoeg hé. |
Citaat:
Maar ik kan u verzekeren. Om een bantoe-vrouw enig genot te verschaffen, moet ge een pak groter uitgevallen zijn dan de gemiddelde Vlaming. Anders overleeft ge hier in Afrika niet. |
Citaat:
Japanse meiden waren om hun geroemde nauwheid op een bepaald moment erg populair in Parijs. Heeft er iemand rond dit thema bruikbare informatie? Zal ik er anders een draad over beginnen? |
Citaat:
moi: http://www.youtube.com/watch?v=Nv5lEf2sLH4 8O |
Het zou mij verbazen dat zelfs groot geschapen mannen dit doen. Vanaf een bepaalde grootte is het namelijk zo dat het probleem van erg moeilijk binnengeraken zich kan voordoen.
Dit is zeker waar bij heel grote formaten waarbij er niet genoeg bloed is voor een volledige, harde erectie. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, die Jappen hebben iets met pijn. |
Citaat:
|
Citaat:
-blanke mannen die vrezen dat hun blanke vrouwen enkel door zwarte mannen bevredigd kunnen worden. -ze zullen daarom de zwarte man onderwerpen, en de blanke vrouw ertegen "beschermen" door ze ook maar ineens in een keurslijf te steken. Sexisme en racisme gaan daarom sinds mensenheugenis hand in hand bij de bange blanke man. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be